• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad är "svårast" att få tag på ? Submariner (stål) eller OP 41 Grön ?
1685216194674.png

Jag har länge tänk att silvertavla är det enda ”rätta” på en DJ pga att den bidrar till att modellen är så tidlös.

MEN, sedan typ ett år tillbaka har jag lekt med tanken av en mintgrön tavla som jag tycker ser så jäkla fin ut.

Är det någon här som äger en och har möjlighet att dela några bilden i olika ljusförhållanden?

IMG_9731.jpeg

Bild som referens från Watchexchange på Reddit.

Jag har länge tänk att silvertavla är det enda ”rätta” på en DJ pga att den bidrar till att modellen är så tidlös.

MEN, sedan typ ett år tillbaka har jag lekt med tanken av en mintgrön tavla som jag tycker ser så jäkla fin ut.

Är det någon här som äger en och har möjlighet att dela några bilden i olika ljusförhållanden?

IMG_9731.jpeg

Ping @mario1971

IMG_9731.jpeg

20230125_135730.jpg

Whoa! Riktigt fin. Speciellt på jubilee.

Min enda tanke på grön vs silvertavla är nog att jag eventuellt skulle tycka att silver matchar mer i klädesväg, speciellt när den används som mer dressur. Har du några reflektioner under den tid du ägt den?
Tyvärr matchar den inte de flesta av mina tröjor. Blå var mer universell i detta avseende. Slate eller Grey kan bäras med varje outfit på en daglig basis.

Du känner inte att du ville lossa lite på glidelocket eller lägga på en länkbit?

Efter att ha satt ett oändligt gäng med tourniqueter så vågar jag påstå att jag vet när något är tillräckligt avsnörande och min klocka är inte i närheten av något sådant men tusen tack för din omtanke. #rolextråden- avdelningen för småspetsiga människor

Ha det!

/B

Tillbaka
Topp