• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ny Le Mans Daytona i WG :D
IMG_7145.jpeg

IMG_7144.jpeg

Vi har köpt ett begagnat damur, Rolex Oyster Perpetual, orgnialinköp 1990. En del länkar i armbandet är slitna och har börjat glipa Vi blev starkt rekommenderade att åtgärda det av säljaren. Någon som vet vart man kan lämna in detta för service i Stockholms-området ?
canvas4_2.png

Vi har köpt ett begagnat damur, Rolex Oyster Perpetual, orgnialinköp 1990. En del länkar i armbandet är slitna och har börjat glipa Vi blev starkt rekommenderade att åtgärda det av säljaren. Någon som vet vart man kan lämna in detta för service i Stockholms-området ?
canvas4_2.png
Jag läste i en annan tråd att guldsmed Anders Fors i Stockholm har gjort ett bra arbete på en annan medlems Day Date i guld.

Tja! Nån som har koll på listpriset och eventuella väntetider på Day-Date nu för tiden? Har börjat bli riktigt sugen, gillar dom lite mer diskreta så en vitguld med den gråa ”slate” tavlan eller den svarta hade varit trevligt. Vad tycker ni om Day-Date över lag?

IMG_1025.jpeg
Väntelista på DD har jag inte koll på men de bör ju absolut gå att få tag på.
Det är en grym klocka och särskilt vitguld älskar jag personligen.
Jag hade inte valt grå tavla pga läsbarheten (för lite kontrast visare/tavla) men svart är absolut bra tycker jag. Blå är inte heller dum, det har jag på min 18239.

Tillbaka
Topp