Here you goFick klämma på en OP celebration-dial (bubbel-tavlan) och gillade den betydligt mer än jag trodde. Kul och livlig. Sorry för missad bild
Tycker den är cool men upplevde att den blev för plottrig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Here you goFick klämma på en OP celebration-dial (bubbel-tavlan) och gillade den betydligt mer än jag trodde. Kul och livlig. Sorry för missad bild
Tycker den är ganska lattjo men jag skulle aldrig ha ett bra tillfälle att bära den.Here you go
Tycker den är cool men upplevde att den blev för plottrig.
I bollhavet kanske?Tycker den är ganska lattjo men jag skulle aldrig ha ett bra tillfälle att bära den.
Någon som har ett dagspris på jubilee till gmt stål?
25 kanske?
Osäker men köpte ett stål till förra modellens DJ (116200) i våras. Det gick på 20 prick.
Edit: var inte så långt ifrån
23,900:-
Vet om denna varit upp än. Hur kommer detta att påverka? https://www.di.se/live/rolex-koper-anrik-klockaterforsaljare-konkurrent-rasar-i-london/
Nya bud från kronan sedan juli (juni?) och för den som vill köpa till jubbe till 126710 som levererats på oyster och vice versa är det nu (åter igen) exchange only som gäller, dvs du blir av med det du har. Det är så löjligt så jag vet inte vart jag ska börja.
Senaste pris (från juni) på jubilee till 126710 är 26000
Källa: Bergströms, Nymans och Rolex boutique New bond st
Nya bud från kronan sedan juli (juni?) och för den som vill köpa till jubbe till 126710 som levererats på oyster och vice versa är det nu (åter igen) exchange only som gäller, dvs du blir av med det du har. Det är så löjligt så jag vet inte vart jag ska börja.
Tack, fick också höra det från Rob.ENya bud från kronan sedan juli (juni?) och för den som vill köpa till jubbe till 126710 som levererats på oyster och vice versa är det nu (åter igen) exchange only som gäller, dvs du blir av med det du har. Det är så löjligt så jag vet inte vart jag ska börja.
Vad händer egentligen om man går dit med head only? Säljer de ingen alls då?Nya bud från kronan sedan juli (juni?) och för den som vill köpa till jubbe till 126710 som levererats på oyster och vice versa är det nu (åter igen) exchange only som gäller, dvs du blir av med det du har. Det är så löjligt så jag vet inte vart jag ska börja.
Nej det där är ju en högst rimlig följdfråga. Jag hade en sub ett tag som var head only och jag har ju svårt att tro att de skulle vägra att addera en länk. Men kanske blir något tjall med att de kräver service samtidigt eller nåt. Sånt har man hört om andra märkenVad händer egentligen om man går dit med head only? Säljer de ingen alls då?
Tydligen hade jag mycket tur att få ett andra Jubilee-armband till min 126710BLRO i augusti förra året. Och för att det inte ska vara tomt, idag vit Daytona till hands.Nya bud från kronan sedan juli (juni?) och för den som vill köpa till jubbe till 126710 som levererats på oyster och vice versa är det nu (åter igen) exchange only som gäller, dvs du blir av med det du har. Det är så löjligt så jag vet inte vart jag ska börja.
Mycket bra!Gör entré i tråden efter dagens inköp. Otrolig känsla.
Tänker att den fungerar bra hela vägen från kostym, när man vill skoja till det, till jeans och piké.Tycker den är ganska lattjo men jag skulle aldrig ha ett bra tillfälle att bära den.
Personligen föredrar jag utan datumLiten och ganska bekväm. Endast datumet saknas.
Ja, och olika klockor har olika syften. Personligen tycker jag det skulle bil för mycket att klämma in datum i den här modellenPersonligen föredrar jag utan datum
Håller medJa, och olika klockor har olika syften. Personligen tycker jag det skulle bil för mycket att klämma in datum i den här modellen
Beror på vad som ska göras. För snabb kontroll av skick på tavla etc. Så dennaVilken lupp rekommenderar du, x7 eller snarare x10. Den du sätter i ögat eller på en pendel med handtag?