Morris1968
Basic
Såg det tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom är så fina. Nu blev jag sugen på femsiffrig GMT igenRelativt nyinförskaffad 16700 - min första äldre referens, älskar storleken!
Var hem till min bästa vän som hämtat ut något speciellt från nymans i helgen.
Wow säger jag bara!
Otroligt glad får hans skull.
Japp.Köphistorik?
Grattis! Riktigt fin!Skaffade igår min favoritversion av Exp 2:an. Riktigt nöjd!
Tackar!Grattis! Riktigt fin!
Jag tycker också den är grym men absolut inte tråkigJag tycker att Submarinern är ett ”tråkigt” val av klocka men jälvar vad bra den är. Jag försöker rotera bland mina klockor så mycket jag kan min det brukar ändå sluta med att jag tar min 5-siffriga Submariner. Jag har några andra 5- och 6-siffriga Rolex men inget slår Subben. Den fungerar verkligen till ALLT!
Det jag menar med tråkig är att det är den vanligaste klockan efter Apple Watch. Går man en promenad i Stockholm på sommaren ser man Subbar precis överallt. Här i GBG ser man också hel del Subbar. Så det är det jag menar med att den är ”tråkig”.Jag tycker också den är grym men absolut inte tråkig
Det finns kraft!Been there (lånt).
Ser mycket bättre ut än nya referensen. Jag kommer aldrig förstå ringen runt bezeln på den.Idag Ja.