Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej, gått igenom lite arvegods, tycks hittat vad jag tror är en Rolex Lady-Datejust 179163?
Hur går jag tillväga för att verifiera äkthet etc, ingen box eller cert.
Trevlig lördag!
Fake.Hej, gått igenom lite arvegods, tycks hittat vad jag tror är en Rolex Lady-Datejust 179163?
Trevlig lördag!
Hej, gått igenom lite arvegods, tycks hittat vad jag tror är en Rolex Lady-Datejust 179163?
Trevlig lördag!
dröm klocka =)Idag Ja.
Hur lyckas du fota såna här bilder med denna kvalitén? Imponerande..Idag Ja.
Jag har nog skrivit om det här förut. Bilderna måste tas i naturligt ljus. Jag väljer det bästa av många, som jag bearbetar i AdobeLightroom (brusreducering, skärpa) och ibland dessutom i Snapseed (skuggning och dammborttagning). Jag fotar med en Samsung S23.Hur lyckas du fota såna här bilder med denna kvalitén? Imponerande..
Den går ju under list hos gråhandlare. LW hade en inne för 415k när jag var där i fredags.4e hösten/vinter jag sitter och funderar på denna magiska subben, nära nu…….
Yes medveten om detta, kunde även köpte den hos AD 2020 med rabatt eller en valfri stålmodell från Rolex ( utom daytona )Den går ju under list hos gråhandlare. LW hade en inne för 415k när jag var där i fredags.
Det tror jag går, men skulle bli förvånad om Rolex erbjuder dem, får nog titta på andrahandstillverkare. Har för mig att jag sett någon göra ett byte av bezel på Youtube.Någon som har koll på om det går att få tag i lösa bezels till GMT Master II? Hoppas detta är rätt tråd för frågan.
Om det är aluminiumbezels så går det att köpa genom AD.Någon som har koll på om det går att få tag i lösa bezels till GMT Master II? Hoppas detta är rätt tråd för frågan.
Det går via AD, så @skinksmörgås har fel.Någon som har koll på om det går att få tag i lösa bezels till GMT Master II? Hoppas detta är rätt tråd för frågan.
Det går via AD, så @skinksmörgås har fel.
Om det är insert du menar (dvs inte hela vridringen) så går ett sådant i aluminium på ca 1000kr och ofta får du dessutom betala några 100-lappar om du vill behålla ditt gamla. Du kommer inte få köpa ett löst, utan AD kommer montera åt dig.
Var bättre förr…
Från AliExpress?
Nej, i de nya referenserna är färgen knuten till referensnummer. Pepsis ref slutar på BLRO för bleu rouge, det vill säga blå och röd. Edit: med det sagt kan du säkert köpa en BLNR-bezel lös någonstans och få den monterad hos någon annan än AD. Men en lös keramisk bezel är helt andra summor än tusen kronor. Dessutom kommer inte GMT-handens färg att matcha bezeln.Så om man köper en pepsi, så kan man exempelvis få en batgirl-bezel insett monterad för typ en tusing?
Sluta köp från Aliexpress nu SWC