Sluta köp från Aliexpress nu SWC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sluta köp från Aliexpress nu SWC
Tror att sanolikheten är relativt låg med tanke på att tudor ranger har ett liknande utseende. Men man vet ju inteVad skulle sannolikheten vara att Rolex släpper en uppdaterad Explorer med mer traditionellt typsnitt på 3-6-9 à la 1016? Är det helt otänkbart? Har alltid gillat modellen men tycker det osar alldeles för mycket 90-tal över det nuvarande utseendet.
Givet hur mycket de har labbat med modellen sista åren skulle jag iaf avvakta med förändringar i närtid om jag vore Rolex.Vad skulle sannolikheten vara att Rolex släpper en uppdaterad Explorer med mer traditionellt typsnitt på 3-6-9 à la 1016? Är det helt otänkbart? Har alltid gillat modellen men tycker det osar alldeles för mycket 90-tal över det nuvarande utseendet.
Hade turen och plockade ut min i början av Okt. Älskar den med den påtagliga kontrasten vit/svart. Tycker att den nya 12 serien är lika fin, dock föredrar jag 11 serien när det gäller vita.Idag Ja.
Allitd varit förtjust i den där. lägg gärna upp precis hur mycket bilder som helst.#126655
Umgåtts med den i en dryg vecka och trivs med hybriden elegans och sportighet. Mycket bekväm att bära och lättavläst.
Hyffsat incognito upplever jag, inte så blingig.Allitd varit förtjust i den där. lägg gärna upp precis hur mycket bilder som helst.
Skulle du säga att den sticker ut vid dagligt användande? Eller hyfsat incognito?
Såg denna på Rubber B. Nån som ha provat?
Är det den grå, slate, 41mm?
Exakt.Är det den grå, slate, 41mm?
Tack för tipset om Erikas Finns ju hur mycket som helst att välja mellanJag har kört mkt Rubber B tidigare och de har hög kvalitet. Men denna ser otroligt oskön ut
Har kört referensen senare på Erikas och det är jävligt skönt! Inte så snyggt som jag hade trott så den kombon har inte använts på länge…