• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag testade längden på kraftreserven som deklarerats av tillverkaren. Jag satte Hulk 116610LV med 3135-motorn i rotatorn i två dagar, gav den 1800 varv på båda sidor, tog ut den och på onsdagsmorgonen klockan 06:51 mätte jag tiden på appen. Klockan stannade i morse klockan 06:38 – den fungerade i 47 timmar 47 minuter, 13 minuter kortare än tillverkarens 48-timmarsdeklaration. Jag kommer snart att göra om testet igen. 😊

Vad skulle sannolikheten vara att Rolex släpper en uppdaterad Explorer med mer traditionellt typsnitt på 3-6-9 à la 1016? Är det helt otänkbart? Har alltid gillat modellen men tycker det osar alldeles för mycket 90-tal över det nuvarande utseendet.

Vad skulle sannolikheten vara att Rolex släpper en uppdaterad Explorer med mer traditionellt typsnitt på 3-6-9 à la 1016? Är det helt otänkbart? Har alltid gillat modellen men tycker det osar alldeles för mycket 90-tal över det nuvarande utseendet.
Tror att sanolikheten är relativt låg med tanke på att tudor ranger har ett liknande utseende. Men man vet ju inte :)

Givet hur mycket de har labbat med modellen sista åren skulle jag iaf avvakta med förändringar i närtid om jag vore Rolex.

Tropic
7AA4DD22-6510-4D24-BD12-EF495A7C7E89.jpeg

Jag har kört mkt Rubber B tidigare och de har hög kvalitet. Men denna ☝️ ser otroligt oskön ut 🙄

Har kört referensen senare på Erikas och det är jävligt skönt! Inte så snyggt som jag hade trott så den kombon har inte använts på länge…

1700235173718.jpeg
Tack för tipset om Erikas 😊 Finns ju hur mycket som helst att välja mellan

• Like
Reactions: 308
Tillbaka
Topp