Cool!Dags för fika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool!Dags för fika
Tack
Den där tavlan är galet lyckad.Trevlig lördag! Jag stormtrivs med proportionerna, håller med att 36 ser ännu lite bättre ut men för mig blir den för liten
Helt enig! Hade en Wimbledon innan och den vad tråkig i jämförelse, på bild såg den bra ut men det gröna i siffrorna syntes aldrig när man använde den.. Den med sin trevliga tavla och ljus index är magisk! En keeperDen där tavlan är galet lyckad.
För mig handlar det dels om proportionerna men även att Datejusten "ska vara" en lite nättare klocka i min bok. Precis som en Cartier Tank inte ska vara en stor klocka.Snygga, inte minst de med silvertavlor!
Förutsatt att du inte har handled under medelstorlek, vad anser du gör 36mm bättre?
Aha, ok, förstår vad du menar. Det är väl lite olika hur man ser på DJ, om man anser den vara en 100% dressare eller inte, antar jag. Cartier Tank känns lite mer av en no brainer i det avseendet.För mig handlar det dels om proportionerna men även att Datejusten "ska vara" en lite nättare klocka i min bok. Precis som en Cartier Tank inte ska vara en stor klocka.
11 Serien va? föredrar den över nya 12:an. Sjukt fin!Vad har du på dig på tassarna denna frostiga dag?
Daytona här medVad har du på dig på tassarna denna frostiga dag?
Man kan säga att det här är en historisk version.11 Serien va? föredrar den över nya 12:an. Sjukt fin!
Det ser vackert ut! Och jag tycker att den är mer läsbar än Panda.Daytona här med
Någon på forumet som plockat ut nya 1265xx än? Är själv riktigt sugen...Daytona här med
Det är ju nya som @Nurburgking har, eller missförstår jag din fråga?Någon på forumet som plockat ut nya 1265xx än? Är själv riktigt sugen...
Stämmer att detta är nya referensenDet är ju nya som @Nurburgking har har, eller missförstår jag din fråga?
Otydlig, menade om fler fått tag i denStämmer att detta är nya referensen
Gjorde sig väldigt bra med bandet. Var är det från?
ROLEX
Gillar verkligen det gula och gröna!
Drömklocka !Daytona här med
Drömklocka här med! Stormtrivs. Nu på nya referensen har Ousterflex Daytona fått spänne med glidelock vilket verkligen hjälper till att få den att sitta perfekt. Kan tänka mig att det är svårare på den gamla om man går från vinter/sommar och är lite svullen iblandDrömklocka !
Trivs du med oysterflexet?
Aha! Ja det är ju verkligen stort plus, flyttar på min sub nästan dagligenDrömklocka här med! Stormtrivs. Nu på nya referensen har Ousterflex Daytona fått spänne med glidelock vilket verkligen hjälper till att få den att sitta perfekt. Kan tänka mig att det är svårare på den gamla om man går från vinter/sommar och är lite svullen ibland
Japp - ny ljusare färg på ringenHar 2023 modellen gått tillbaks till att vara Kermit "igen"?
Det ser väl bra ut uppifrån men lite lustigt från sidan med bezelns utkragning… Erika's Originals MN™Strap.Gjorde sig väldigt bra med bandet. Var är det från?