Hammars
Basic
Tack så mycket!64.00.01 är ref på korrekt box
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mycket!64.00.01 är ref på korrekt box
Så samma typ av box där klockan istället ligger på en kudde är fel typ?64.00.01 är ref på korrekt box
Så samma typ av box där klockan istället ligger på en kudde är fel typ?
GMT om du ska använda den, Daytona om den ska ligga i bankfacket och vänta på värdeökning.Är ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
Jag vill äga klockan, inte ha den i ett bankfack så den ska användasGMT om du ska använda den, Daytona om den ska ligga i bankfacket och vänta på värdeökning.
Är ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
Daytonan är läcker!Är ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
Röstar GMT.Är ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
GMTÄr ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
GMT !Är ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
GMT. Mer ”Clean”. Liknar min TT SubÄr ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
Daytonan med god marginal.Är ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
Två helt olika klockor; Daytona för lite mer klassiskt och dressat - GMT för sportigare och moderna look. Personligen tycker jag en Daytona two-tone klär lite "äldre" gentlemän bättre och GMT kanske för den något yngre generationen, så jag hade valt sistnämnde för egen delÄr ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
Personligen tycker jag GMT:n vinner med råge här, ifall det är dessa två klockor det står och väger mellan!Är ute efter en two tone, vilken hade ni valt? har extremt svårt att bestämma mig..
Har tagit beslutet att byta in min sub jag köpte ny 1996 mot en DJ 41a.
Vitguld är generellt sett inte någon storsäljare sedan är storleken en gnutta avskräckandeÄr DD40 I vitguld ingen populär klocka?
Jag har inte sett några bilder alls, nu har jag av uppenbara skäl inte gått igenom alla 786 sidorna men det är ju heller ingen gammal klocka.