• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lingrush

Cartier
IMG_7373.png


Den djupa blåa färgen slukar upp mig. En av få klockor jag ägt som jag bara kan stanna upp och stirra på
 

csaal

Omega
Jag har blivit med Datejust! Det fick bli vitguldsringen på Oyster så att jag kan bära den till ”allt” (126234-0018)

Äntligen kan jag ha en mindre klocka som passar till allt… 36 mm är the way to go, och då har jag klockor mellan 39-44 mm!

Idag var en bra dag! :D

IMG_3124.jpeg

IMG_3119.jpeg

IMG_3152.jpeg
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Jag har blivit med Datejust! Det fick bli vitguldsringen på Oyster så att jag kan bära den till ”allt” (126234-0018)

Äntligen kan jag ha en mindre klocka som passar till allt… 36 mm är the way to go, och då har jag klockor mellan 39-44 mm!

Idag var en bra dag! :D

IMG_3124.jpeg

IMG_3119.jpeg

IMG_3152.jpeg
Gratulerar till en fin klocka.
En blå datejust passar till allt✅
 

jla

Omega
Jag har blivit med Datejust! Det fick bli vitguldsringen på Oyster så att jag kan bära den till ”allt” (126234-0018)

Äntligen kan jag ha en mindre klocka som passar till allt… 36 mm är the way to go, och då har jag klockor mellan 39-44 mm!

Idag var en bra dag! :D

IMG_3124.jpeg

IMG_3119.jpeg

IMG_3152.jpeg
Hur är väntetiden på dessa?
 

csaal

Omega
Hur är väntetiden på dessa?
Jag minns faktiskt inte exakt, men jag vet att jag var inne på Nymans både april 23, oktober 23 och nu i runt januari/februari 24.
Har för mig att jag stog på klockan sedan april 23. Har inte visat något mer intresse än datumen ovan.
Måste säga att detta var aningen oväntat, jag trodde de struntade i mig, men nu får vi se hur framtiden blir.
 
  • Like
Reactions: jla
Topp