Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
14060(m) hade aldrig solida ändlänkar. Skillnaden märks mest i utseendet på ändlänkarna, enligt mig.Vilka Submariner-referenser kom med solid endlinks? Visst producerades ref. 14060m och 16610 med både solid och hollow/ihåliga endlinks? Är det stor skillnad i kvalitetskänsla på solid respektive hollow end links?
Upplevs en Sea Dweller ref. 16600 som mycket större/klumpigare än en Submariner ref. 14060m/16610?
Tur man bara fyller 50år en gång. Firar dagen med att köpa ny klocka till mig själv.
Tur man bara fyller 50år en gång. Firar dagen med att köpa ny klocka till mig själv.
Grattis x3Får ha "snikmodellen" på armen. Klocka nummer två inhandlad.
Får ha "snikmodellen" på armen. Klocka nummer två inhandlad.
Fixar det när jag kommer ur stan.Kan du köra en bild på stål och vitguldarn så man får se nyansskillnaden
Edit: nyansskillnaden i metallerna var jag ute efter dvs
Drabbar väl ingen fattig så Stort Grattis på Din Stora Dag!Ha ha, det sjuka är att det kommer bli en klocka till idag. Fick precis ett samtal ifrån Nymans
Det är stor skillnad. Vitguldet är varmare i tonen än stål.Kan du köra en bild på stål och vitguldarn så man får se nyansskillnaden
Edit: nyansskillnaden i metallerna var jag ute efter dvs
den var fräsig och en rolex och allt, inte sett den tidigare. vilken fin modell, är den i stål med någon form av ur-sten tavla?Tur man bara fyller 50år en gång. Firar dagen med att köpa ny klocka till mig själv.
Denna är i vitguld med meteorittavla. Riktigt trevlig pjäsden var fräsig och en rolex och allt, inte sett den tidigare. vilken fin modell, är den i stål med någon form av ur-sten tavla?
tack
hammars
jo den var fin, grattis får man säga. jag antar den kostar betydligt mer än en vanlig då. man ska ju inte fråga om priser och pengar fick jag lära mig som barn så du behöver inte svara på den frågan givetvis.Denna är i vitguld med meteorittavla. Riktigt trevlig pjäs
jo den var fin, grattis får man säga. jag antar den kostar betydligt mer än en vanlig då. man ska ju inte fråga om priser och pengar fick jag lära mig som barn så du behöver inte svara på den frågan givetvis.
Härligt, som du längtat! Grattis!Tur man bara fyller 50år en gång. Firar dagen med att köpa ny klocka till mig själv.