Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
All GMTs have 20mm wide lugs and use spring bars that have a diameter of 2mm - which is a larger diameter than the 1.8mm spring bars found on a Datejust and similar 36mm cases . The correct end links when installing a correct GMT Jubilee bracelet (bracelet model number 62510) on a GMT are as follows:Vilka endlinks är korrekt för jubilee till 16710 med lug Holes? Köpte en 62510h med 550 endlinks, passar dom?
Woooow!Tur man bara fyller 50år en gång. Firar dagen med att köpa ny klocka till mig själv.
Grattis!Tur man bara fyller 50år en gång. Firar dagen med att köpa ny klocka till mig själv.
Grattis x2! Å grym tajming med sekundvisarenTur man bara fyller 50år en gång. Firar dagen med att köpa ny klocka till mig själv.
Ja, jag såg det i efterhand jag ocksåGrattis x2! Å grym tajming med sekundvisaren
Men jäklar va smarrigt detta såg ut att vara då!! Vart är du?Bara jag som gillar att fota denna typ av konst?
Kikat på lite fina vyer
Vi har även ätit fin-tapas. Favoriten var självklart råbiffen
Lissabon, underbar stad, skickar med restaurangtips: https://www.srlisboa.pt/a-cozinhaMen jäklar va smarrigt detta såg ut att vara då!! Vart är du?
Heavy hitters!