Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har för mig om du byter bandstiften mellan dessa så ska det funka.Passar oyster bracelet ifrån 116710LN på en 126710 och vice versa?
Grym bild och klockaDag 1 av en uke med klokker kun på natoreim, som er en reim jeg hater.
Sharp. Magisk bra OQ. Har alltid hatt lyst på en OQ:OQ 17014 från 1999
Riktigt bra kombination!
Idag blev det grönt!
Är beredd att hålla med, men det kanske är allt det gröna runtikring som gör det.Riktigt bra kombination!
Ja, svårt att sätta fingret på vad som gör bilden så tilltalande.Är beredd att hålla med, men det kanske är allt det gröna runtikring som gör det.
OQ 17014 från 1999
Tack! Rockade annan färg i fredags som också blev sjukt nice tyckte jag!Riktigt bra kombination!
Tack! Rockade annan färg i fredags som också blev sjukt nice tyckte jag!
Ska till München i slutet av oktober. Någon som vet om det går köpa Rolex i Ad där? Eller vet en bra second hand rolex butik där? Kan man göra bra deals där?
Men det finns ingen regel att jag måste va tysk att köpa från AD?
16610lv med bytt insert eller såldes 16610ln med Maxi-dail?Elsker Tudor, men en clean 5-digit Rolex med maxi-plots er søren meg flott det også. Her en 16610LV med original LN-insert.
Är det bara på certet man kan utläsa ifall det är en LV eller LN?Elsker Tudor, men en clean 5-digit Rolex med maxi-plots er søren meg flott det også. Her en 16610LV med original LN-insert.
Tavlan. Maxitavla på LV.Är det bara på certet man kan utläsa ifall det är en LV eller LN?
16610lv med bytt insert som han skrev i posten du citerade.16610lv med bytt insert eller såldes 16610ln med Maxi-dail?
Tydligen visarna också.Tavlan. Maxitavla på LV.