omegisten2014
Basic
116613LB - Vad tror ni den går på?
2019-
2019-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönare klocka har jag ännu att finna
Vad är en 35:a?En 35:a, men då inte på OF
OF=OnlyFans?En 35:a, men då inte på OF
OF=OnlyFans?
Vad är en 35:a?
OF=OnlyFans?
Aningen för liten för min smak35mm Yacht Master. Fast den fanns nog aldrig med Oyster Flex
Enligt min mening samma nyans som Starbucks mk1.Finns det olika grön i den helgröna subben som det gör på grön/svarta modellen?
Japp men aldrig funnits i andra gröna nyanser?Enligt min mening samma nyans som Starbucks mk1.
Jag vet inte om jag förstod dig rätt, men Rolex har introducerat en ny nyans av grön keramisk ram mk2 i senaste Starbucks. Det är en mer levande grön, lutande mot lime.Japp men aldrig funnits i andra gröna nyanser?
Jag pratade de helt gröna, "hulk". Starbucks vs kermit vet jag omJag vet inte om jag förstod dig rätt, men Rolex har introducerat en ny nyans av grön keramisk ram mk2 i senaste Starbucks. Det är en mer levande grön, lutande mot lime.
Kermit är ett helt annat rammaterial - aluminium. Jag har en 16610LV med en B4-ram. Jag sålde Starbucks eftersom proportionerna på kuvertet inte riktigt passade mig.Jag pratade de helt gröna, "hulk". Starbucks vs kermit vet jag om
Stort tack för denna input!Kermit är ett helt annat rammaterial - aluminium. Jag har en 16610LV med en B4-ram. Jag sålde Starbucks eftersom proportionerna på kuvertet inte riktigt passade mig.
Får Rolex boxarna en ny design i år?
Någon som hört eller sett?