• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

16234.
Denna får jobba mest just nu.
IMG_9374.jpg

Ångrar att man inte köpte en från AD på den tiden den var i produktion och man kunde få 15% rabatt på list. Bästa Sea-Dwellern i mina ögon!
Jo, det hade varit betydligt billigare. Jag har en tagg på den här på under 100k. Fick ge 170 för min för tre år sen. Sen har priset fortsatt att rasa, men det känns som det borde bottna snart. Ska inte sälja den hur som.
Jo, bästa Sea-Dwellern.

När man servar och polerar en femsiffrig dykare hos AD, polerar dom då ”chamfers” (vet inte vad det heter på svenska).
Jag får intrycket av att det inte göra när jag googlar men vore ju väldigt konstigt om det stämmer då femsiffriga dykare väl alltid hade det när dom såldes?
Lägger med en bild för att visa vad jag menar. Alltså den polerade ytan mellan sidan av bandhornet och ovansidan.

IMG_4139.png

Tillbaka
Topp