• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

poormans

Rolex
senaste från en del danska AD är tydligen att du först står på en Provlista så du får pröva den rolex du vill sätta dig på väntelista för
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Den här efterfrågan på (vissa) Rolex är ett bra exempel på det "mimetiska begäret". Passar in klockrent... :D
 

Willur

Cartier
Kontaktade Bergströms ang. en 114060 och fick svar nedan.


Hej

Vi har tyvärr ingen intresselista öppen på Rolex submariner i stål

Med vänlig hälsning,
Bergströms Malmö

Gustav Adolfs Torg 43

211 39 Malmö

+46(0)40-79340

Jag ställde mig i kö i slutet av förra månaden, var tvungen att lägga handpenning dock. 10 månader skulle det ta ungefär.

Edit: Ajdå, såg nu att det var Bergströms och inte Rob Engström.
 
Senast ändrad:

cacan

Omega
Var inne hos Bergström.. enligt personale så tittar de på hur man ska göra om "väntelistan" men vet inte hur setupen ska vara...
TvivlwT på att handpenning skulle göra det mer rättcirande
 
Det är minst 1 år troligen 2-3 år innan den slår med lite kraft och det är om Röd/rödgrönt vinner valet vill säga om inte finns det chans att den inte kommer lika starkt eller snart.
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Satte upp mig på väntelistan på Skydweller i stål hos AD för ett år sedan, still waiting :woot:
Var inne hos samma AD nyligen och kollade om det gick att få någon uppskattning på kötid för keramisk Daytona och stål pepsi, listor stängda för båda modellerna...
 
Topp