• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Så du tror nu att den var en platina? Man ser ganska tydligt skillnaden mellan en platina och 116500

Om man är jättekåt på Daytonas gör man säkert det :)

Alltså det var 200 grader varmt, ungen skrek, jag sneglade, konstaterade att det var fullt med klockor i fönstret och såg en WG Pepsi, två YM med oysterflex, ett gäng daytonas (varav minst en med keramisk ring), typ hela lineupen av DJ. Sen behövde vi hitta en toalett för vi pottränar ;)

Tur att jag inte blandade ihop WG Pepsin med dess ståldito. Då hade nog Klocksnacks PM-funktion pajat helt!

Skulle det vara så att det finns en 116500 när jag går förbi nästa gång så köper jag den! Så blir det auktion och allt över list går till BCF!
 
Om man är jättekåt på Daytonas gör man säkert det :)

Alltså det var 200 grader varmt, ungen skrek, jag sneglade, konstaterade att det var fullt med klockor i fönstret och såg en WG Pepsi, två YM med oysterflex, ett gäng daytonas (varav minst en med keramisk ring), typ hela lineupen av DJ. Sen behövde vi hitta en toalett för vi pottränar ;)

Tur att jag inte blandade ihop WG Pepsin med dess ståldito. Då hade nog Klocksnacks PM-funktion pajat helt!

Skulle det vara så att det finns en 116500 när jag går förbi nästa gång så köper jag den! Så blir det auktion och allt över list går till BCF!
Gör du det är du KS-legend for life :)
 
@MrPlow just nu:
4cfaa07a-abea-4798-b13d-0c72dfdfc2ec-jpeg.801358
 
64194DF7-8D46-4511-A0A1-019E14BD3D70.jpeg




Köpte min Datejust hos Ferret för några dagar sedan,inga Sportrolex i stål hos dom i butik.
 

Bilagor

  • 5BCBF242-BC6F-44C1-8D61-9043A4996F94.jpeg
    5BCBF242-BC6F-44C1-8D61-9043A4996F94.jpeg
    165.9 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Gick in i en liten klädbutik i Palma. Sekunden jag kom in i butiken såg jag att killen som jobbade där hade nya pepsi gmt. Frågade såklart om han hade stått på väntelista. Fick till svar att hans fru ägde en av rolexbutikerna här nere som jag dagen innan var inne och frågade ifall jag kunde ställa mig på kö för pepsin. Fick såklart svar att listan var full. Efter jag hade köpt min skjorta sade jag att han skulle behålla klockan och frugan resten av livet. :happyhappy:
 
Tillbaka
Topp