AD?Keramisk Daytona fanns i butik här i Cannes. Ska jag plocka upp en?
WG Pepsi också!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AD?Keramisk Daytona fanns i butik här i Cannes. Ska jag plocka upp en?
WG Pepsi också!![]()
Och nu när du var tvungen att skryta om att du hade SETT en keramisk daytona i butik, så finns den inte längre i butikKeramisk Daytona fanns i butik här i Cannes. Ska jag plocka upp en?
WG Pepsi också!![]()
Jag får hänga på låset imorgonOch nu när du var tvungen att skryta om att du hade SETT en keramisk daytona i butik, så finns den inte längre i butik
Men nån KS:are är garanterat 60k rikare.
Haha jag tänkte precis det. ”Nu kommer stackarn bli överöst med PM”Lugna er med PM nu![]()
Lugna er med PM nu![]()
Outa outa outaLugna er med PM nu![]()
Varför är du förvånad?Haha! Allvarligt?.. Nu har jag nästan sett allt
Varför är du förvånad?
Skillnad på att finnas i butik och vara till saluKeramisk Daytona fanns i butik här i Cannes. Ska jag plocka upp en?
WG Pepsi också!![]()
Hade också svårt att förstå ”skämtet”För han skojade? Ja jag är förvånad att folk inte fattade det..![]()
Jag vet inte vad han skojade om, att de fanns i butik eller att han fått PM?För han skojade? Ja jag är förvånad att folk inte fattade det..![]()
Hade jag vetat att det var en sådan hype hade jag kollat mer noggrant. Troligen en platina eller bokad.Skillnad på att finnas i butik och vara till salu![]()
Hade jag vetat att det var en sådan hype hade jag kollat mer noggrant. Troligen en platina eller bokad.
Jag får svänga förbi och kolla!
Så du tror nu att den var en platina? Man ser ganska tydligt skillnaden mellan en platina och 116500Hade jag vetat att det var en sådan hype hade jag kollat mer noggrant. Troligen en platina eller bokad.
Jag får svänga förbi och kolla!
Så du tror nu att den var en platina? Man ser ganska tydligt skillnaden mellan en platina och 116500
Gör du det är du KS-legend for lifeOm man är jättekåt på Daytonas gör man säkert det
Alltså det var 200 grader varmt, ungen skrek, jag sneglade, konstaterade att det var fullt med klockor i fönstret och såg en WG Pepsi, två YM med oysterflex, ett gäng daytonas (varav minst en med keramisk ring), typ hela lineupen av DJ. Sen behövde vi hitta en toalett för vi pottränar
Tur att jag inte blandade ihop WG Pepsin med dess ståldito. Då hade nog Klocksnacks PM-funktion pajat helt!
Skulle det vara så att det finns en 116500 när jag går förbi nästa gång så köper jag den! Så blir det auktion och allt över list går till BCF!
Förr i tiden var folk genuin intresserade av klockor på riktigt.För han skojade? Ja jag är förvånad att folk inte fattade det..
Edit: trodde inte på så hypotiserade folk nu för tiden.
Jag har varit frånvarande i ett tag.. Förr i tiden var folk så coola och ingen stress..
Instämmer! Fick nästan en chock när man kommit tillbaka.. Nästan som man vill ge varenda kommersiell idiot en fet örfil..Förr i tiden var folk genuin intresserade av klockor på riktigt.
Den är klassisk. Men, det är ju egentligen BS då typ samtliga populära sportrollar går att få till listpris eller under om man inte är en snålvarg som dissar ädelmetaller.
Den är klassisk. Men, det är ju egentligen BS då typ samtliga populära sportrollar går att få till listpris eller under om man inte är en snålvarg som dissar ädelmetaller.
Nä, jag är snål/fattigSitter du på många sportrollar i ädelmetall?![]()
Är iaf 100 % säker på att det fanns en WG PepsiNä, jag är snål/fattig![]()