• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KenKun

Patek
2-Faktor
Testar band från Everest idag. Mjukt och skönt, något bulkig look dock 🤔
F11995EE-4DD2-4295-AC6A-6056151A87BD.jpeg
D326E85C-81C8-4FDB-8B8B-A698749EB8F2.jpeg
Det är det som är grejen med gummi på Rolex. Kul att testa, men länken är alltid bäst 😌
 

Daniel_st

Cartier
Ser att rolex på instagram slänger upp reklam om submariner var och varannan dag och på deras hemsida är det sub’en som dyker upp direkt sidan laddats fram, börjar efterfrågan sjunka eller håller rolex bara på att ösa reklam på något man aldrig kommer kunna köpa?
 

BankAnden

Panerai
Ser att rolex på instagram slänger upp reklam om submariner var och varannan dag och på deras hemsida är det sub’en som dyker upp direkt sidan laddats fram, börjar efterfrågan sjunka eller håller rolex bara på att ösa reklam på något man aldrig kommer kunna köpa?
Nja…handlar nog inte om det. Dom brukar ju ha ett rullande fokus där en viss modell frontas under en period . Kolla Instagram senaste 3-4 månaderna så är flödet Explorer-OP-Day Date-DJ och nu Sub.
 

Olpes

Cartier
Ser att rolex på instagram slänger upp reklam om submariner var och varannan dag och på deras hemsida är det sub’en som dyker upp direkt sidan laddats fram, börjar efterfrågan sjunka eller håller rolex bara på att ösa reklam på något man aldrig kommer kunna köpa?
Man slutar väl inte marknadsföra bara för att det går bra? Låter lite som att sluta springa bara för att man leder loppet. Effektiv taktik om man vill bli omsprungen dvs :cigar:
 
Topp