• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stuffe

Cartier
2-Faktor
Nu har det hänt! Jag har precis beställt min första Rolex😃

Jag har, speciellt dom senaste åren, varit lite "anti" mot Rolex. Tror det är själva hypen kring märket i sig som fått mig att springa åt andra hållet.

Nu har jag dock fått krypa till korset och inser att jag aldrig kommer att komma över pojkdrömmen; en Submariner no-date.
När det dök upp en opolerad 14060M i fint skick från 2011 högg jag likt en giftig cobra.

Nu hoppas jag bara att den väger upp till hypen jag själv byggt upp genom åren. Nu återstår bara några långa dagars väntan på leverans...😃🍾

Hoppas kunna posta bilder här i tråden senare i veckan🙂

Grattis! 🥳
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Nu har det hänt! Jag har precis beställt min första Rolex😃

Jag har, speciellt dom senaste åren, varit lite "anti" mot Rolex. Tror det är själva hypen kring märket i sig som fått mig att springa åt andra hållet.

Nu har jag dock fått krypa till korset och inser att jag aldrig kommer att komma över pojkdrömmen; en Submariner no-date.
När det dök upp en opolerad 14060M i fint skick från 2011 högg jag likt en giftig cobra.

Nu hoppas jag bara att den väger upp till hypen jag själv byggt upp genom åren. Nu återstår bara några långa dagars väntan på leverans...😃🍾

Hoppas kunna posta bilder här i tråden senare i veckan🙂
Väntan från beställning till leverans är ju nästan det bästa med förväntningar som påminner om de man hade kvällen 23/12 när man var ung ;)
Se till att posta ett gäng bilder både här och i submariner-tråden när den ramlar in!

No date is tha shit
1650786040885.png
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Väntan från beställning till leverans är ju nästan det bästa med förväntningar som påminner om de man hade kvällen 23/12 när man var ung ;)
Se till att posta ett gäng bilder både här och i submariner-tråden när den ramlar in!

No date is tha shit
1650786040885.png

Håller med! Det här med att vänta är också något jag behöver träna på😉
Sålde min BB58 OG för att känna saknaden ett tag efter en svart dykare också. Hoppas att denna blir starten på en långvarig relation!

Bilder kommer så snart den landat😃
 

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Nu har det hänt! Jag har precis beställt min första Rolex😃

Jag har, speciellt dom senaste åren, varit lite "anti" mot Rolex. Tror det är själva hypen kring märket i sig som fått mig att springa åt andra hållet.

Nu har jag dock fått krypa till korset och inser att jag aldrig kommer att komma över pojkdrömmen; en Submariner no-date.
När det dök upp en opolerad 14060M i fint skick från 2011 högg jag likt en giftig cobra.

Nu hoppas jag bara att den väger upp till hypen jag själv byggt upp genom åren. Nu återstår bara några långa dagars väntan på leverans...😃🍾

Hoppas kunna posta bilder här i tråden senare i veckan🙂
Va kul! Så nu väntas och väntas det! 🥳
Ska bli kul och höra vad du tycker!

Grattis också!
 

Jesborn

KS Explorers Club
Nu har det hänt! Jag har precis beställt min första Rolex😃

Jag har, speciellt dom senaste åren, varit lite "anti" mot Rolex. Tror det är själva hypen kring märket i sig som fått mig att springa åt andra hållet.

Nu har jag dock fått krypa till korset och inser att jag aldrig kommer att komma över pojkdrömmen; en Submariner no-date.
När det dök upp en opolerad 14060M i fint skick från 2011 högg jag likt en giftig cobra.

Nu hoppas jag bara att den väger upp till hypen jag själv byggt upp genom åren. Nu återstår bara några långa dagars väntan på leverans...😃🍾

Hoppas kunna posta bilder här i tråden senare i veckan🙂
Kul! Grattis! 😊
 

SRBOT

Cartier
Hej allihop, jag tänkte be om råd inför mitt första större klockköp som lutar åt en Explorer 1 36mm från 2009.
Jag har fått erbjudande om att köpa denna för 33.000 och vill givetvis kolla med er om ni tycker det är att rimligt pris? Hur skulle ni bedömma skicket på den?

Tack på förhand och trevlig kväll!
image.png

Det låter som ett rimligt pris! Tkr du ska slå till!
 
Topp