• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fyller man jämnt får man unna sig saker..
9141A228-F3E3-4D71-A657-252E2CAB4910.jpeg
 

mario1971

Rolex
Tydligen har den en intern AR. Det är också förmodligen den hetaste banan direkt efter den vita Dayton. Med stor sannolikhet på Jubileet kommer det att bli en svår pjäs att slå. Jag dricker Pepsi ikväll.
20220518_195407-01.jpeg
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Tydligen har den en intern AR. Det är också förmodligen den hetaste banan direkt efter den vita Dayton. Med stor sannolikhet på Jubileet kommer det att bli en svår pjäs att slå. Jag dricker Pepsi ikväll.
20220518_195407-01.jpeg

Är dubbelt säker på att den har intern AR? Jag kollade runt lite för ett tag sen och 3 AD sa att den inte hade det och en sa att den hade det 🙃

Tycker inte det gör så värst mycket skillnad isf
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Är dubbelt säker på att den har intern AR? Jag kollade runt lite för ett tag sen och 3 AD sa att den inte hade det och en sa att den hade det 🙃

Tycker inte det gör så värst mycket skillnad isf
Enligt @Millenary Watches finns det. Går även att se.
1652908082828.png


Källa:
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Enligt @Millenary Watches finns det. Går även att se.
1652908082828.png


Källa:

Där ser man! Sämsta AR jag varit med om men då verkar den finnas där 😄
 

mario1971

Rolex
Oklart om det stämmer dock. Så @mario1971 kan säkert dubbelkolla på sin klocka.
Är dubbelt säker på att den har intern AR? Jag kollade runt lite för ett tag sen och 3 AD sa att den inte hade det och en sa att den hade det 🙃

Tycker inte det gör så värst mycket skillnad isf
Jag är inte helt säker på om den faktiskt har en intern AR, men min kollega säger att den har det. Han skickade också en bild på sin Pepsi för att bevisa sin tes.
1652909587921.png


Tyvärr kan jag inte ta ett makrofoto av god kvalitet från min telefon.
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Enligt @Millenary Watches finns det. Går även att se.
1652908082828.png


Källa:
vilka modeller har AR på utsidan? trodde rolex bara körde på undersidan
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Jag är inte helt säker på om den faktiskt har en intern AR, men min kollega säger att den har det. Han skickade också en bild på sin Pepsi för att bevisa sin tes.
1652909587921.png


Tyvärr kan jag inte ta ett makrofoto av god kvalitet från min telefon.

Ja där syns det tydligt (lyckades inte ta en bild på min 😄). Men det gör mig fortfarande nyfiken för jag upplever att AR är bättre på tex 124060 än på 126710 men det kanske bara beror på stunden helt enkelt
 
Topp