Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bör väl bli megapremium på den tavlan...eller inte. Beror helt på vem köparen är.Köpte min första Rolex 2023 från ÅF i Sverige. Såg idag att det är ett tryckfel på urtavlan där R:et på "CHRONOMETER" saknar strecket så det ser ut som "CHRONOMETEP".
Går det på garantin? Är det värt att lämna in på garanti? Det stör inte mig nämnvärt men tänker ifall man vill sälja i framtiden osv.
Såg den här idag med en tavla med helt sne print. Undrar hur marknaden kommer värdera denBör väl bli megapremium på den tavlan...eller inte. Beror helt på vem köparen är.
Tryckfel som borde gallrats i QC kan man tycka.
Om alla trådar som är märke eller modellspecifika har icke relaterade bilder så fyller trådarna tillslut ingen funktion, kan va därför din bild försvann.Hörni, kan vi inte lägga upp bilder på klockor från andra märken i den här tråden? Är det förbjudet?
Hur tänker du nu?Hörni, kan vi inte lägga upp bilder på klockor från andra märken i den här tråden? Är det förbjudet?
Igår publicerade jag ett foto här från AP Jumbo-provningen jag nyligen anmälde mig till för att stimulera diskussionen....Hur tänker du nu?
I Rolextråden? Då är det väl inte konstigt att den togs bortIgår publicerade jag ett foto här från AP Jumbo-provningen jag nyligen anmälde mig till för att stimulera diskussionen....
Missade det inlägget, men det känns som att det kanske är mer lämpligt i AP tråden än Rolex dito?Igår publicerade jag ett foto här från AP Jumbo-provningen jag nyligen anmälde mig till för att stimulera diskussionen....
Okej, inget struntprat den här gången.Missade det inlägget, men det känns som att det kanske är mer lämpligt i AP tråden än Rolex dito?
Lägger in en färsk bild på min 14060m för topic
![]()
Gick förbi Nyman igår och kikade lite i fönstret och blev väldigt positivt överraskad av Land-Dwellern.
Tycker den är vidrig på bild men i verkligheten var den riktigt fin.
Någon som har införskaffat och kan delge erfarenheter efter att haft den ett tag?
Provade både stål och rosé men det var inget för mig.Gick förbi Nyman igår och kikade lite i fönstret och blev väldigt positivt överraskad av Land-Dwellern.
Tycker den är vidrig på bild men i verkligheten var den riktigt fin.
Någon som har införskaffat och kan delge erfarenheter efter att haft den ett tag?
Kan hålla med om att den är lite av en kopia på OQ.Provade både stål och rosé men det var inget för mig.
Känns som Rolex hade slut på idéer. Dammade av ritningarna till OQ och hoppades på att ingen kommer ihåg vad det var när man lanserade LD.
Eller en halvdålig kopia på en AP RO Jumbo.
Men de kommer sälja varenda en de bonkarihop.
Jag är bara fel kund för den modellen.
Håller med, lite tråkigt att sånt slinker igenom. Får se hur jag gör...Bör väl bli megapremium på den tavlan...eller inte. Beror helt på vem köparen är.
Tryckfel som borde gallrats i QC kan man tycka.
Typ 3e tråden du frågar om vad folk har för åsikter om din klocka. Varför är det så intressant vad andra tycker om din TT gmt?Hejsan!
Jag är nyfiken vad ni har för åsikter om 126713GRNR? Ser inte mycket om den modellen här i forumen.
Jag införskaffade den för ett par månader sen och är riktigt nöjd!
Hejsan!Typ 3e tråden du frågar om vad folk har för åsikter om din klocka. Varför är det så intressant vad andra tycker om din TT gmt?