• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RPR säger att Batman utgått

Ursäkta min fråga - men vilken modell kallas Superman?
Superman är ju så mkt bättre
4F67A19A-3748-4053-ADCA-65723E09092C.jpeg

...skämt o sidå så är ingen modern sportrolle värd över list imho

Spännande! Det blir interresant att se om Batman blir mer eftertraktad en Pepsin som är mycket lätt att köpa trotts kötiden.

Hade varit riktigt kul att se en ceramisk coke med oysterlänk... då är det nästan så över list kan vara ett alternativ :eek:

Batman is still on the Rolex site. Black Bezel? Too much like the Sea dweller.. maybe something in white gold to impress the uber rich.. when it's off the site, it's true, until then, nope.

Va!! Tycker Batman är jäkligt snygg faktiskt, är väl lite jävig när jag har en själv. Den är tom snyggare än Pepsin tycker jag.
Den nya pepsin är faktiskt ganska clownig, har heller aldrig fattat grejen med BLNR. 116710LN är helt ok, men snyggast är faktiskt 116713LN.
Det är min objektiva åsikt. :)

Vad jag läste så var det endast lösa rykten utan någon grund. Och att Rolexpassion sedan tog tillbaka sitt uttalande. D.v.s att den inte alls skulle utgå ur sortimentet.

Tillbaka
Topp