Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så gör många när de har plockat ut den från AD.Jag hade en och sålde den efter en dag och än idag förstår inte jag varför jag köpte den.
Jävla lamt av honom om det nu är sant.
Finns kvar. Enligt han ska boutique director på Bucherer sagt det till honomVad jag läste så var det endast lösa rykten utan någon grund. Och att Rolexpassion sedan tog tillbaka sitt uttalande. D.v.s att den inte alls skulle utgå ur sortimentet.
???https://klocksnack.se/threads/116710blnr-2017-i-superskick-165k-fraktat.103275/
Såldes denna seriöst för 165k?
Vet vi ännu ens om ryktet stämmer?
Trodde de gick för ~100k?
Det stod 165k ett tag
Finns kvar. Enligt han ska boutique director på Bucherer sagt det till honom
Rolex GMT Batman 116710 BLNR. Halva bezeln är blå och halva svartFör oss som gillar klockor och inte pluggar Rolexreferenser, vad snackar ni om för klocka?
Skön attityd du ligger inne med.För oss som gillar klockor och inte pluggar Rolexreferenser, vad snackar ni om för klocka?
Tjena Luciano!
Tveksamt om man ska ta det för säkra uppgifter och skriva ut det på sin sida. Han sätter ju sitt rykte på spel så att säga.
Herrn har nu spytt galla på Rolex i ett antal trådar, mkt tröttsamt, alla kan ha en dålig dag såklartSkön attityd du ligger inne med.
Köpte den begagnad och sålde för samma pris dagen efter. Allt detta var för 2 år sedan innan hypenSå gör många när de har plockat ut den från AD.![]()
Varför? Du har väll köpt en för att använda och inte tjäna 30 silverpenningar!Själv har jag en BLNR på väg hem i detta nu - bra tajming![]()
jag tolkade det som att han fått tag på en INNAN den utgår/utgick men vad vet jag.Varför? Du har väll köpt en för att använda och inte tjäna 30 silverpenningar!
Vem har någonsin brytt sig om urverken i en Rolex?
Det är spekulationsobjekt och statussymboler.
Har extremt svårt att tro att det i slutändan blir någon större prisökning på just Batman. Kanske får jag äta upp det men i grund och botten är det en helt vanlig massproducerad sportrolex i stål med lite blått på ena kanten. Bra är den, 100+ bra är den inte!jag tolkade det som att han fått tag på en INNAN den utgår/utgick men vad vet jag.
HAHA jag med, jag hoppas alla Batman sjunker så in i helvete! jag ska hoppa på den nya batman så snabbt man kan boka en för jag vill genuint ha en! <3Har extremt svårt att tro att det i slutändan blir någon större prisökning på just Batman. Kanske får jag äta upp det men i grund och botten är det en helt vanlig massproducerad sportrolex i stål med lite blått på ena kanten. Bra är den, 100+ bra är den inte!
Och du vet att man spenderat "väldigt stora summor" på urverksutveckling när allt precis allt annat vad gäller Rolex är superhemligt?Rolex själva har uppenbarligen en annan upfattning eftersom man spenderat väldigt stora summor, tagit risker, lagt mkt tid etc just på att ta fram cal 32xx istället för att köra på den enkla lösningen att behålla 31xx.
Varför? Du har väll köpt en för att använda och inte tjäna 30 silverpenningar!
OM den skulle utgå är det väl bra tajming. Skulle den inte utgå slipper jag ju ändå kö. Sen vet jag ärligt talat inte om jag ska behålla den eller inte, misstänker att den kan bli för stor på mig. Men skulle det vara så, lär jag knappast behöva ligga sömnlös över en kapitalförlust.jag tolkade det som att han fått tag på en INNAN den utgår/utgick men vad vet jag.
Och du vet att man spenderat "väldigt stora summor" på urverksutveckling när allt precis allt annat vad gäller Rolex är superhemligt?
Det där är ju bara dumt.Vem har någonsin brytt sig om urverken i en Rolex?
Det är spekulationsobjekt och statussymboler.
Dummeste frågan på lenge..Och du vet att man spenderat "väldigt stora summor" på urverksutveckling när allt precis allt annat vad gäller Rolex är superhemligt?
Instämmer helt, vi får inte glömma bort att de gör de mest stabila och tillförlitliga urverken på marknaden. Mycket långa serviceintervall och oslagbar garanterad gångavvikelse +2/-2 sekunder/dygn. Finns inga andra tillverkare i den prisklassen som kommer i närheten av det. Jag är visserligen KS skadad, men jag väljer Rolex till stor del beroende på kvaliteten i deras urverk!Rolex själva har uppenbarligen en annan upfattning eftersom man spenderat väldigt stora summor, tagit risker, lagt mkt tid etc just på att ta fram cal 32xx istället för att köra på den enkla lösningen att behålla 31xx.
tror han syftade på hela företaget rolex uppbyggnad...Dummeste frågan på lenge..
Ja! Det er ingen hemlighet at det koster å utvikle og produsere nye urverk.
Det där är ju bara dumt.
Det är klart folk bryr sig om sånt där när de köper en klocka för dyra pengar från ett världsledande märke.
För oss som gillar klockor och inte pluggar Rolexreferenser, vad snackar ni om för klocka?
Delar inte alls din åsikt. Jag tror att den största delen av människor som köper Rolex har noll koll på vilket urverk som sitter i och hur det funkar.
Jag tror den största delen köper för att dem vet att det är en beprövad klocka som funkar länge och har hög status. Fråga random snubbe som har en Role på armen vad det är för urverk, han kommer svara "Inte vet jag, men den dras upp av armens rörelse".
Samma sak när folk köper dyra skor eller dylika, dem är dyra och snygga och många köper dem och då är det bra. Inte fan vet dem flesta vilket läder som används, eller hur dem är sydda eller tillverkade.
Bara nördar som har koll på sådant.