• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RPR säger att Batman utgått

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Får jag 200’ för min nu?
86AB14F5-F7FA-4431-8CC3-D8075EC1F820.jpeg
 

evki

Audemars
2-Faktor
Är du säker på det? Jag tyckte jag läste något på instagram om att det ska fungera. BLRO går ju sätta på oyster så nya BLNR borde fungera likadant.

Nej, jag är inte säker, med det florerade informationen när 126710blro släpptes, bl.a. på Hodinkee, att man inte kan montera en oysterlänk på den. Har du sett en 126710blro på oyster?

Screen Shot 2019-03-22 at 05.49.50.png
 

ScubaKing

Audemars
Den gör det inte.



Att det nya verket är bättre finns det inget empirisk bevis för, än så länge :p

Den borde väl i alla fall vara bättre. Det är ju en utveckling på den tidigare med längre gångreserv med mera. Det verkar ju helt ologiskt att tillverka något som i slutändan är sämre än den tidigare. Men det är klart, den kan ju drabbas av diverse barnsjukdomar som man ännu inte sett. Men den lär ju ha gått igenom en grundlig test period före den togs i bruk.
 

domingo

Omega
Den borde väl i alla fall vara bättre. Det är ju en utveckling på den tidigare med längre gångreserv med mera. Det verkar ju helt ologiskt att tillverka något som i slutändan är sämre än den tidigare. Men det är klart, den kan ju drabbas av diverse barnsjukdomar som man ännu inte sett. Men den lär ju ha gått igenom en grundlig test period före den togs i bruk.
Ja, och det är ju inte som att verket släpptes igår heller. Har ju varit ute på marknaden ett tag.
 

Son

Omega
2-Faktor
All spekulation bygger på att nästa betalar mer uppenbart finns det en massa nästa som är beredda att betala mer
Värstingen hitills la ut en på Blocket idag för 189tkr.
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Den borde väl i alla fall vara bättre. Det är ju en utveckling på den tidigare med längre gångreserv med mera. Det verkar ju helt ologiskt att tillverka något som i slutändan är sämre än den tidigare. Men det är klart, den kan ju drabbas av diverse barnsjukdomar som man ännu inte sett. Men den lär ju ha gått igenom en grundlig test period före den togs i bruk.
Längre gångreserv är ju bara en fördel om man behöver det. Kan lika gärna vara en nackdel avseende gångavvikelse som riskerar att bli högre då klockan troligtvis spenderar mer tid i "ouppdraget" läge. Tveksamt värde i den "utvecklingen"...
 
Topp