• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Tackar. Ja dykare mår som bekant bäst i vattnet. Och för att ytterligare understryka vilken awesome helg jag haft slänger jag upp ett par från dagens strandhäng. Inga dyk men väl en massa badande. What can I say, jag är en vatten-Pokemon:):cool:
vostok beach.jpg

vostok blöt 2.jpg
Det går ingen nöd på dig inte :)

HJÄLP!!
Jag är i desperat behov an en Vostok Amphib 420526 som en avgörande del i en outfit.
448BCE02-D821-4362-BD55-2B07A5F30D6F.jpeg

Köpa, låna, hyra, bjuda på kaffe.. flexibel (och som sagt desperat) hjälp mig nu bröder & systrar!!

Sett den :)
Problemet är att jag behöver den på tisdag:(
Satt i torsdags och höll på att trycka köp från Ryssland, men den kommer aldrig hinna komma fram i tid... samma sak med bukten:banghead:
Trisst!jag väntar sedan 13 dagar på en vostok som sittee i svenska tullen,hade jag haft den så skulle jag kunnat fixa ihop en juste "kopia"för den har 420 boett med.
Bannade Postnord!!:mad:

Trisst!jag väntar sedan 13 dagar på en vostok som sittee i svenska tullen,hade jag haft den så skulle jag kunnat fixa ihop en juste "kopia"för den har 420 boett med.
Bannade Postnord!!:mad:
Tack för erbjudandet i alla fall:)
Snarare bannade mig som inte har framförhållning i nått!!

• Like
Reactions: Beo
Klickade hem denna på tradera men lyckas inte konstatera något annat än att den går på ett 2609.HA (och att länken inte är original ofc).
Främst intresserad av åldern på denna pjäs. Funderar på läder eller svart tropicstyle-gummi
raketa.jpg

Klickade hem denna på tradera men lyckas inte konstatera något annat än att den går på ett 2609.HA (och att länken inte är original ofc).
Främst intresserad av åldern på denna pjäs. Funderar på läder eller svart tropicstyle-gummi
raketa.jpg
Den där dyker upp i Raketas katalog från 1985.
Modell 2609.HA/513017
Guldpläterad boett. (Dock har den andra visare i katalogen, dom är guldpläterade med en svart linje)
05-catalog-Raketa-1980.jpg

Den där dyker upp i Raketas katalog från 1985.
Modell 2609.HA/513017
Guldpläterad boett. (Dock har den andra visare i katalogen, dom är guldpläterade med en svart linje)
05-catalog-Raketa-1980.jpg
Helt underbart stort tack!
Hittade liknande visare på stålversionen. Kanske franken?

Edit: såg ju nu att det faktiskt inte var liknande visare.
Watch-Raketa-silver-large-1505-1.jpg

Tillbaka
Topp