Model_Citizen
Silver
Då är äntligen dykandet igång igen efter vintern. Knäppte ett par porrbilder igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GRYMT!!! Underbara bilder!!!Då är äntligen dykandet igång igen efter vintern. Knäppte ett par porrbilder igår
Mitt senaste paket från Meranom ligger för närvarande hos Postnord. Jag fick även betala import och moms.Hur är det med Meranom nu, fastnar allt hos posten numera? Och finns det något alternativ inom EU för delar annars?
Ingen som prövat detta? "We will declare a package as the 'Watch parts' or 'Broken watch/warranty return' with cost of 10-20 US dollars to avoid customs taxes."Mitt senaste paket från Meranom ligger för närvarande hos Postnord. Jag fick även betala import och moms.
Jodå, de har deklarerat mitt paket så. Det blev ändå 75 kr plus moms. Dock inte så mycket moms.Ingen som prövat detta? "We will declare a package as the 'Watch parts' or 'Broken watch/warranty return' with cost of 10-20 US dollars to avoid customs taxes."
https://meranom.com/en/delivery_information.html
Hittar tyvär ingen ogilla knapp!förb....e posten.Jodå, de har deklarerat mitt paket så. Det blev ändå 75 kr plus moms. Dock inte så mycket moms.
Måste säga lika snygga!kul att kunna matcha för dagen bara!Vad säger ni? Höger eller vänster?
Jag har fått tre olika paket från USA. Jag har fått betala tull och hanteringskostnad för alla tre.Mitt facit den senaste tiden:
Paket från Kina: avgift
Paket från USA: Ingen avgift
Paket från Israel: Ingen avgift
Paket från Ryssland: Avgift.
Avgiften verkar helt bero på om det är en stressad postnisse eller ej som handlägger paketet, han/hon tänker "skitsamma" och bara låter allt passera för att det är varmt på lagret eller är bakfull typ. Ett inkonsekvent idiotsystem.
Ahhh grattis!dom blev ju kalasfina!Var på jakt efter ett 420-case att använda mitt canvasband på 18mm till för att göra någon typ av sommarklocka. Jag fick köpa en av @Beo med ett 2409 och en stilren vit tavla. Tanken var att flytta över min oranga scuba dude vilket jag också gjorde. Planen var hela tiden att ha en clean bezel på den oranga, men nu vet jag inte hur såld jag är på det, får låta det smälta eftersom det var 10 minuter sen som ni ser Stoppade i det manuella verket i det case som blev över.
Ni som läst mina klagomål om bommen får en liten update här. Efter 15 minuters jämrande och en del tårar så tänkte jag att jag testar vad jag läst, att ta en pincett och trycka in den sista biten då det verkar som den wobbliga kronan gör att den inte går hela vägen in innan jag börjar skruva i kronan. Det kan väl inte göra någon skillnad tänkte jag. Sen satt 2 bommar på plats på 3 försök så det kanske kan hjälpa någon, om det nu finns någon lika stor klåpare som mig.
Så slutligen, tack @Beo !
Känns som en riktigt skön klocka att bada med ungarna och allt däremellan utan att behöva tänka för mycket på den. Bandet är, i mitt tycke, svårt att fånga på bild. Ser bättre ut i verkligheten.Ahhh grattis!dom blev ju kalasfina!
Det är barton bandet va?kanonsköna o snygga!har det i beige på min Vostok swinglugg!Känns som en riktigt skön klocka att bada med ungarna och allt däremellan utan att behöva tänka för mycket på den. Bandet är, i mitt tycke, svårt att fånga på bild. Ser bättre ut i verkligheten.
Mycket snygg kombination!!!!Fick mitt nya armband på posten idag!snabbt på med det på klockan och blev mycket nöjd över det!så tack @hd1 för köpet.
POLJOT minnes klocka över Goodwill Games i St. Petersburg 1994Är det någon som vet vad detta är? Hittade den vid den årliga förrådsrensningen. Vet att jag köpt den i St. Petersburg på 90-talet
Tack!POLJOT minnes klocka över Goodwill Games i St. Petersburg 1994
https://en.wikipedia.org/wiki/1994_Goodwill_Games
Tack, får bli en tur dit på måndagProva Mariaplans Ur