Utvisaren
Diamant
Stilren. Varför krångla till det.Pobeda var det ju!
(Ej Poljot / 1MChZ på denna)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stilren. Varför krångla till det.Pobeda var det ju!
(Ej Poljot / 1MChZ på denna)
Snyggt!min paracord hälsar.Tog hem lite paracord och körde pysselfredag, om man nu bara kunde få tag på en svart bezel..
Se där! Du hade klart bättre stuk på bandet, får se om det blir bättre med tiden innan jag knyter om aset..Snyggt!min paracord hälsar.
Jag tyckte ditt såg riktigt trevligt ut,ska tilläggas att jag köpt mitt så jag har inte knutit det själv.Se där! Du hade klart bättre stuk på bandet, får se om det blir bättre med tiden innan jag knyter om aset..
Trodde det här inlägget skulle pausa tråden ett tag...
På tal om Aviator. Min har faktiskt bara kyrilliska bokstäver
Heldigvis ikke. Men, husk: "Det är aldrig försent att ge upp!"Trodde det här inlägget skulle pausa tråden ett tag...
Heldigvis ikke. Men, husk: "Det är aldrig försent att ge upp!"
конец связиHey, lämna tråden i fred!
Du har ju Poljot Aviatorn! (Kronan skymtar vid vänstra sub dial)
Volmax hälsar!
You'll get a leather strap!!!
"They're not gonna return those!"... nope!You'll get a leather strap!!!
You'll get a leather strap!!!
"They're not gonna return those!"... nope!
"The lume is gonna blow you away!"
Kände direkt att jag måste ha en, vart köper jag???!!!
Lyxigt med länkarmband
Lyxigt med länkarmband
Nord- eller Sydpolen?Russtime - Zegarki Vostok Europe, Poljot
Sklep Russtime oferuje zegarki najwyzszej jakosciwww.russtime.com
Finns att köpa från Polen
MellanpolenNord- eller Sydpolen?
Lite sugen blev jag absolut. Men 200 zloty/över 400kr (+frakt?) kändes lite dyrt om jag ska vara ärlig.Russtime - Zegarki Vostok Europe, Poljot
Sklep Russtime oferuje zegarki najwyzszej jakosciwww.russtime.com
Finns att köpa från Polen
Ja!Lite sugen blev jag absolut. Men 200 zloty/över 400kr (+frakt?) kändes lite dyrt om jag ska vara ärlig.
eller är det jag som är snål?
All frakt som kostar mer än 3,50 kr är för dyr. Skicka grannens ungar att hämta den. De jobbar ju för lösgodis.Lite sugen blev jag absolut. Men 200 zloty/över 400kr (+frakt?) kändes lite dyrt om jag ska vara ärlig.
eller är det jag som är snål?
Jag sitter på en svart men den j-la ringen kunde jag inte få på någon av mina. Typ 1/10 mm fel för att kunna trycka dit den. Jag tryckte bokstavligen tills fingrarna blödde. Andra ringar gick på med samma fjäder. Så även om jag har en vill jag faktiskt inte sälja den, eller ens skänka den, för den verkar vara ett riktigt måndagsexemplar.Tog hem lite paracord och körde pysselfredag, om man nu bara kunde få tag på en svart bezel..