Utvisaren
Diamant
Ja och jag undrar vad för revolutionerande som hänt med deras verk om de "plötsligt" blivit så dyra? Petat i antika Jaeger verk eller?Precis... skulle man hitta en för 5-6-7 lakan vore det väl överkomligt, men 11? Mja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja och jag undrar vad för revolutionerande som hänt med deras verk om de "plötsligt" blivit så dyra? Petat i antika Jaeger verk eller?Precis... skulle man hitta en för 5-6-7 lakan vore det väl överkomligt, men 11? Mja...
Ja och jag undrar vad för revolutionerande som hänt med deras verk om de "plötsligt" blivit så dyra? Petat i antika Jaeger verk eller?
Jäkligt snygg urtavla på den där...
Denna är jag alltid lite småsugen på. Galen design.
Precis... skulle man hitta en för 5-6-7 lakan vore det väl överkomligt, men 11? Mja...
Skål kosmonauter! Är på sista droppen Kosken "framboise" och tonic. Ja, gin fanns inget... är man nu en ogin typ?Skål kamrater!
Träningskläderna känner man igen jobbar du för FM?Support your local army.
Dagens gymdinka
Träningskläderna känner man igen jobbar du för FM?
Någon som sade Zvezda förut?
sample | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for sample at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
En av de ikoniska sovjetiska klockorna och fortfarande en av de tunnaste klockorna som någonsin serietillverkats, tror jag. Det finns bara några enstaka, kända, exemplar kvar i fungerande skick.Rimligt pris
Även med en nolla fel ligger den högt och "limitd edition" var kommer det ifrån?Rimligt pris
WHAT? Tunn ja, men den tavlan och modellen har jag sett flera av. Minst en nolla fel med den lilla kunskap jag besitter?En av de ikoniska sovjetiska klockorna och fortfarande en av de tunnaste klockorna som någonsin serietillverkats, tror jag. Det finns bara några enstaka, kända, exemplar kvar i fungerande skick.
Köp den nästa gång du ser den och priset är en nolla mindre.WHAT? Tunn ja, men den tavlan och modellen har jag sett flera av. Minst en nolla fel med den lilla kunskap jag besitter?
Fullt möjligt att jag blandar ihop den med någon annan men jag skall hålla ögonen öppna!Köp den nästa gång du ser den och priset är en nolla mindre.
Fullt möjligt att jag blandar ihop den med någon annan men jag skall hålla ögonen öppna!
Jag menar det finns ju både folk som inte vet vad de köper och de som inte vet vad de säljer. Jag tillhör den första gruppen. Har bla köpt en Dnipropetrovsk Vostok utan att veta om detKöp den nästa gång du ser den och priset är en nolla mindre.
Då är det sannolikt jag som blandar ihop dem. Kan ha suttit liknande tavla på annan boett. Typ Vympel boett etc.Boetten är så tunn och metallen så mjuk att klockan formas efter handleden och det påverkar funktionen. Det är bl.a. därför de mer eller mindre försvunnit.
Hm. Hade för mig att det var något mer udda som Piaget som hade den titeln? Rent av Jaeger men det var kanske ett tag sedan de var på tapeten med urverk? Får forska liteJag tror att Patek Philippe har gjort den - hittills - tunnaste mekaniska klockan.
Här var kul läsning!Jag tror att Patek Philippe har gjort den - hittills - tunnaste mekaniska klockan.
Ja den där är jäkligt ovanlig, klockan är ca 5 mm tjock och urverket 1,85 mm och jag tror den är i guld om jag inte missminner mig. Enl Mark Gordon tillverkades bara ett 100tal av dom då produktionen avslutades då klockan var så tunn så den böjdes och slutade fungera om man inte var försiktig med den..Rimligt pris
Tur att jag har sett minst 5 då... trodde jag i alla fallJa den där är jäkligt ovanlig, klockan är ca 5 mm tjock och urverket 1,85 mm och jag tror den är i guld om jag inte missminner mig. Enl Mark Gordon tillverkades bara ett 100tal av dom då produktionen avslutades då klockan var så tunn så den böjdes och slutade fungera om man inte var försiktig med den..
Det där är en helig gral, jag har aldrig sett den till salu någonsin!!
Den bör alltså lämpligen bäras med bund med extra förstärkt spikrak botten? Sjukt erotiskt.Ja den där är jäkligt ovanlig, klockan är ca 5 mm tjock och urverket 1,85 mm och jag tror den är i guld om jag inte missminner mig. Enl Mark Gordon tillverkades bara ett 100tal av dom då produktionen avslutades då klockan var så tunn så den böjdes och slutade fungera om man inte var försiktig med den..
Det där är en helig gral, jag har aldrig sett den till salu någonsin!!
Det finns en liknande urtavla men det är garanterat inte den där du har settTur att jag har sett minst 5 då... trodde jag i alla fall
Jag tror att det är den här Raketa:n du har sett?Tur att jag har sett minst 5 då... trodde jag i alla fall
Troligen.Jag tror att det är den här Raketa:n du har sett?