• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Beo

Patek
Fredag och snart får man åka hem
IMG_20220311_140535.jpg

IMG_20220311_140919.jpg
Redan hemma!och väntar på frugan i bilen.😳😊
image.jpg
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Vill ni ha lite kvällsunderhållning, kolla in Vita Husets officiella Instagram-sida och inlägget med Jen Psaki för ett par dagar sedan. Alla kommentarer är på ryska. Alla. 🤣
 
Senast ändrad:

Vostok

Audemars
Vill ni ha lite kvällsunderhållning, kolla in Vita Husets officiella Instagram-sida och inlägget med Jen Psaki för ett par dagar sedan. Alla kommentarer är på ryska. Alla. 🤣
Hmm! Ja just nu ligger Försvarets radioanstalts sida nere och Msb, Transportstyrelsen med flera har varit utsatta före det..
Dags att se över all sin anslutna it utrustning och tänka till lite extra på vad man delar för info på nätet...
Väldig ot-inlägg men i all välmening..

1647072230943.png
 
Senast ändrad:

Vostok

Audemars
Mitt inlägg har ingen som helst koppling till det du tar upp - vilket är på en helt annan nivå. Peace bro.
Det var inte menat att ha någon koppling till ditt inlägg mer än att det är mycket cyber/hackerattacker, informationsinhämtning och desinformation som pågår från alla håll just nu.
Så absolut inte menat som något påhopp över ditt inlägg. 👍 :)
 
Senast ändrad:

Ackee

Panerai
2-Faktor
Det var inte menat att ha någon koppling till ditt inlägg mer än att det är mycket cyber/hackerattacker, informationsinhämtning och desinformation som pågår från alla håll just nu.
Så absolut inte menat som något påhopp över ditt inlägg. 👍 :)

Det land vi bör se upp med är Danmark. De har historiskt sett alltid slagit till när Sverige varit svagt eller indraget i något. Mot Köpenhamn, Karoliner!
 

MAz_666

Rolex
Börjar bli sugen på att köpa något nytt snart - vilken klocka skulle ni vilja lägga till samlingen??
Man bör ju ha en Desert Shield, en gammal civil 350, en gammal Ministerial, några NVCh-30, några av de första 119(0), en "sniper" och en eller ett par ScubaPojkar.
Sedan bör ju ryssklocknörden ha en Zvezda, en Svet och kanske en Vympel ...
Men det är ju bara jag. ;)

Möjligheterna är oändliga!
 

Utvisaren

Patek
Hmm! Ja just nu ligger Försvarets radioanstalts sida nere och Msb, Transportstyrelsen med flera har varit utsatta före det..
Dags att se över all sin anslutna it utrustning och tänka till lite extra på vad man delar för info på nätet...
Väldig ot-inlägg men i all välmening..

1647072230943.png
Litta OT men i alla fall...Har skaffat Mozilla vpn. Mht att jag kopplar mig till VK för klockor och även sprida info om vad som sker. Flera ryssar tror alltså på allvar att det är nazister i Ukraina och de skall bygga en atombomb med USA.... Jeebus... skall slänga in en klocka straxt. Lovar.
 
Topp