Vostok
Guld
Den här är inte så normal hellerUdda Vostok!
Även den här känns det ju lite skumt att dom fortfarande säljer just nu
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här är inte så normal hellerUdda Vostok!
Den svarta tavlan är en aftermarket och finns på meshok för en hundring typ. Finns även en ljus. Tror jag har en extra, så har man ett verk går det ju att pussla lite. Jag kommer släppa en men bonden har första tjing. Men oklart om den är intressant för honom då safirglas är lite bättre i hans verksamhet...Grym bild på en grym klocka!
Inte alls sugen på en Strela nu... F-sen, vad har vi sagt om detta, man får ju inte visa sådana fina kronografer!!!
Pingvinerna är ju härliga.Den här är inte så normal heller
Även den här känns det ju lite skumt att dom fortfarande säljer just nu
Udda Vostok!
Маша и Медведь - Masha i Medved - Masha och björnen. Väldigt populärt ryskt barnprogram, visas även i Sverige om den inte blivit censurerad nu. Lite som den där sovjetiska krokodilen på 70-talet.
Pingvinerna är ju härliga.
Lite snickarglädje!
Kommer bli ett skrin i ek!Vad blir det?
Kommer bli ett skrin i ek!
Fan, där snackar vi paddelvisare på riktigt! En ”vit planka” och inget mer. Inga krusiduller, spetsar, eller annat tjafs!Jag fortsätter och motionerar några klockor ur finsamlingen.
Det här är en polarklocka från tidiga 70-talet av Raketa.
Japp kanske det!Ett nytt hem till din Vostok?
Promenad i vårsolen med Strela
Den "brädar" det mesta.Fan, där snackar vi paddelvisare på riktigt! En ”vit planka” och inget mer. Inga krusiduller, spetsar, eller annat tjafs!
Grymt!
Japp kanske det!
Osså dagens jobbarkompis!
Jag fortsätter och motionerar några klockor ur finsamlingen.
Det här är en polarklocka från tidiga 70-talet av Raketa.
"Fräsigt" lock! Fasen vad underbart att få stå och jobba med trä.Japp kanske det!
Osså dagens jobbarkompis!
Tack!Man skulle nästan tro att du är finsnickare!!! Shit! Grym låda!
Tack!ja trä är skoj att greja med när man har maskiner och verktyg att tillgå."Fräsigt" lock! Fasen vad underbart att få stå och jobba med trä.
Visserligen jobbar jag dagligen med vedklabben som sitter på axlarna men det är liksom inte riktigt samma sak.
En liten planslip så man kunde ta hand om diverse stormfällt hos svärfar... Bara lövskog med främst bok och ek.Tack!ja trä är skoj att greja med när man har maskiner och verktyg att tillgå.
Nu vet jag varför jag inte använt den. Balansen behöver bada. Fortat sig 5 minuter på 2 timmar nu...God morgon! Denna var ett tag sedan. Minns inte varför. Antingen går den sjukt fel eller störde jag mig för mycket på defekten på tavlan? Trevlig skiftning i blått och svart.
Ska du köpa den eller? Annars kanske någon annan gör det menar jag...Den här tyckte jag var cool!
Lite "stealth" ...
Har ju köpt mina 2 för i år.Ska du köpa den eller? Annars kanske någon annan gör det menar jag...
Utmärkt!Har ju köpt mina 2 för i år.
Köpstopp deluxe!!!
Så nu drar jag ner andra i fördärvet ...
Den "brädar" det mesta.