• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
Udda Vostok!

Screenshot_20220314-220450_Chrome.jpg
Den här är inte så normal heller

1647329458863.png



Även den här känns det ju lite skumt att dom fortfarande säljer just nu :)

1647329697856.png
 
Senast ändrad:

Utvisaren

Patek
Grym bild på en grym klocka!

Inte alls sugen på en Strela nu... F-sen, vad har vi sagt om detta, man får ju inte visa sådana fina kronografer!!! 😉
Den svarta tavlan är en aftermarket och finns på meshok för en hundring typ. Finns även en ljus. Tror jag har en extra, så har man ett verk går det ju att pussla lite. Jag kommer släppa en men bonden har första tjing. Men oklart om den är intressant för honom då safirglas är lite bättre i hans verksamhet...
 

Utvisaren

Patek
God morgon! Denna var ett tag sedan. Minns inte varför. Antingen går den sjukt fel eller störde jag mig för mycket på defekten på tavlan? 🤔 Trevlig skiftning i blått och svart.
20220316_071229.jpg
Nu vet jag varför jag inte använt den. Balansen behöver bada. Fortat sig 5 minuter på 2 timmar nu... 😂

I övigt kommenterade frugan att det såg ut som en 70-talsklocka som kunde varit på armen till Jaws i 007 filmerna.
 
Topp