• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Ingen kommer ihåg en fegis.
Full fart spar tid.
Man kan alltid ta nytt beslut.
Vad är en tusenlapp om hundra år?
Andra lägger 6-10.000 per månad för att få kommunicera att de kör en bil de tror andra imponeras av.
KÖÖÖÖP!!!
Ja, det blir ju lätt 6-10k i inköp i alla fall. 🤔 😁
Volgan är ju lite som en blandning av en Volvo Amazon, en Citroen och... något amerikanskt med den grillen...
Underbar direktörsbil!
@Johanaxe66 hade slagit till direkt!

1647505495978.png
 

Vostok

Audemars
Hade de seriöst ett inbyggt pimpelhål?? Trodde ni snackade om rosthål. 😂 😂
Japp! Även en liten lampa som man kunde hänga upp vid hålet när man fiskade

Reliable service rendered by these cars in the frosty Russian winter is a striking proof that...(it) is not a hothouse flower', the brochure says, adding the engine will start at -40°C. The ZAZ even came with a hole in the floor to allow fishing when parked over a frozen lake.

1647543737087.png
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Imorgon är det Fredag och jag jobbar hemifrån så då kan man köra teams möten i kalsongerna 😂

IMG_20220317_190401.jpg
Gör inte som jag gjorde en gång bara. Körde eu ansökan på videomöte med mobilen och teams. Glömde helt bort att jag hade filmkameran på och gick på toan och gjorde nr 2, de va jävligt pinsamt
 
Topp