MAz_666
Guld
KÖÖÖÖÖP!!!Utmärkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KÖÖÖÖÖP!!!Utmärkt!
Gjorde polering med tandkräm o de funka. Använder dock inte denna just nu. Så ligger i klocklådan.
Extra whitening om man vill att det skall ta lite merGjorde polering med tandkräm o de funka. Använder dock inte denna just nu. Så ligger i klocklådan.
Beställde ett nytt armband igår i äkta krokodil.
Vet inte vilken klocka det kommer passa på, men så himla coolt att jag bara inte kunde hålla mig!
Bild på armbandet på en klocka kommer om några veckor när den landat i Svedala!
Sen borstar man tänderna med Polywatch så är allt fulländat...Extra whitening om man vill att det skall ta lite mer
Vilken fin boett...@Utvisaren tänkte tipsa dig om den här då jag vet att du är lite svag för folkkonst på urtavlorna..
Det här måste ju någon ha målat med roller nästan eller tandborste? Underbart motiv, undra vad det ska föreställa?? Även att man verkligen lyckats centrera datumet exakt mitt under kl 12 är imponerande..
Vintage Soviet Vostok WindUp watch cal. 2209 | eBay
Good working condition dial is drow image and date 25-9-1970.www.ebay.com
Ja det va nog en bra sammanfattning av det hela...Vilken fin boett...
Det kan ju vara verket "Oljeborrtorn och vit björn bakom svart kanin", men jag trodde att den målades tidigare? Men visst, 1970 var ju ändå i slutet av den ryska skedmålerieran så jag kan ha felJa det va nog en bra sammanfattning av det hela...
Avsaknaden av fiskmåsar förvirrar mig, trodde det hörde god kutym att ha minst en mås med i varje konstverk?Det kan ju vara verket "Oljeborrtorn och vit björn bakom svart kanin", men jag trodde att den målades tidigare? Men visst, 1970 var ju ändå i slutet av den ryska skedmålerieran så jag kan ha fel
Ja det är ju ett fatalt misstag av denne konstnär. På tal om konst hittade jag den här tavlan. En nolla för mycket kan man ju tycka... men i annat fall lite träffande.Avsaknaden av fiskmåsar förvirrar mig, trodde det hörde god kutym att ha minst en mås med i varje konstverk?
Jag bara väntar på att någon ska måla en traktor som bogserar iväg stridsvagnen på en sån här urtavlaJa det är ju ett fatalt misstag av denne konstnär. På tal om konst hittade jag den här tavlan. En nolla för mycket kan man ju tycka... men i annat fall lite träffande.
Jag kan meddela att den inte är till salu längre. Men det gick ju att köpa den billigare på annat ställe På ebay är det ju moms och annat trams.KÖÖÖÖÖP!!!
En slösaktig skåning existerar väl inte, de är sen gammaltJag kan meddela att den inte är till salu längre. Men det gick ju att köpa den billigare på annat ställe På ebay är det ju moms och annat trams.
Fn vad snål man är.
Mums mums mums!
Nu j-lar snackar vi!!! Kolla in denna pjäsen!!!
I ett par sekunder tror man ju att den är tillverkad i ett ögonblick av ironi och självinsikt. Men sedan inser man att det är den ju inte alls. Utan tillverkad som en sann prydnad. Kanske till och med utdelada för förtjänstfulla insatser till ämbetsmannen. Sist men inte minst tejpar vi på en Star trek logga. Helt magisk!!!Roskosmos!!
I ett par sekunder tror man ju att den är tillverkad i ett ögonblick av ironi och självinsikt. Men sedan inser man att det är den ju inte alls. Utan tillverkad som en sann prydnad. Kanske till och med utdelada för förtjänstfulla insatser till ämbetsmannen. Sist men inte minst tejpar vi på en Star trek logga. Helt magisk!!!
Sedan kan man ju köra en kombo med!
Obs! Man mpste köpa båda!
Ingen kommer ihåg en fegis.Lite över en tusing. @MAz_666 brukar ha bra råd vid tveksamhet.