• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Ackee

Panerai
2-Faktor
Lite OT, men när jag bodde i New Delhi 2017 så var staden (fortfarande) fylld av Hindustan Ambassador. Också en liten cool sak med klara Vaz-vibbar. Dock lite ”bulligare”. Jäkla cool bil. En välhållen sån här skulle man brumma omkring i …
AF606EC2-99BE-476D-B103-E8B55CCBDC61.jpeg

Baserad på Morris Oxford, vi har en sådan från 1955 i familjen. Hela 50 hk stark som ny, vad den har idag?? Mja... kommer upp i 50 km/h utan större klagomål... 😂

Ps. Har för mig att Hindustanen fanns / finns att få med gasdrift.
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Denna måste vara rätt ovanlig:


Kanske det, har ingen aning.

Kollade på Meshok, hittade ingen mwd exakt likadan tavla (dock finns en del liknande)

T.ex. den här var väl själva tavlan mest lik, fast i annan boett.

Screenshot_20220318-150917_Chrome.jpg


Själv har jag denna (samt en till), kommer inte ihåg vilket urverk som sitter i, men kan nog vara samma typ.

20220318_151614.jpg
 

Utvisaren

Patek
Kanske det, har ingen aning.

Kollade på Meshok, hittade ingen mwd exakt likadan tavla (dock finns en del liknande)

T.ex. den här var väl själva tavlan mest lik, fast i annan boett.

Screenshot_20220318-150917_Chrome.jpg


Själv har jag denna (samt en till), kommer inte ihåg vilket urverk som sitter i, men kan nog vara samma typ.

20220318_151614.jpg
2605? Ja det verket kände jag inte igen kan jag säga. mest 22 och 24 verk tycker jag man ser.
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Har du för mycket pluringar kan du swisha till mig. Jag hjälper gärna till med ett mottagarkonto eller två. 🤔 😁

21 mars? Men då har du ju tre dagars köp-bonanza!?!
FULL FART SPAR TID!

Inflationen stiger - köp nu - spar pengar!! Vad är en tusenlapp om 100 timmar??

🤣

Vill bara förtydliga att jag inte köpt något nu, utan fått infon då jag är en av deras största kunder 😇
 
Topp