Vaaa!?jag trodde mitt bund bara var för smalt!He he, den där 350-dykaren kommer du snart se på en annan handled i tråden. Dock utan bund...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vaaa!?jag trodde mitt bund bara var för smalt!He he, den där 350-dykaren kommer du snart se på en annan handled i tråden. Dock utan bund...
Cola här med, dock en helt annan...
Nu skall jag inte vara den som är den, men är det där inte en Schweizisk klocka? Om så har du nog postat den i fel grupp/tråd.
En månad och tre dagar senare. Den tickar på av glädje över att vara tillbaka på rätt sida av Atlanten igen. Trevlig Segerdag till er alla! (Blir att skaffa in några bra band till den nu...)
Nu skall jag inte vara den som är den, men är det där inte en Schweizisk klocka? Om så har du nog postat den i fel grupp/tråd.
Men den kanske har ett ryskt urverk?
#partypooper
Sturmanskie med snygg skugga på urtavlan inleder min tisdag.
Klart grymmaste som tillverkats någonsin!! Stort grattis!!Så kom den äntligen på posten; 350-Amphibia i kyrilliskt utförande och underbart skick som @Beo var vänlig nog att överlåta till mig. Därmed har jag äntligen fått tag på en sådan med den gamla svarta vridringen! Jag testar med mesh. Spontant känns det väldigt bra och ger även 350:an en lite annan touch.
Perfekt plexikupol!
Det är en nytillverkade variant, inspirerad av modellen frpn 60-talet. Bra pris om det håller.Är sugen på klockan nedan, men vad menar säljaren med replika?
Vostok Komandirskie ”1965" 683219
Utropspris: 599 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-05-15 20:21:31. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
Så kom den äntligen på posten; 350-Amphibia i kyrilliskt utförande och underbart skick som @Beo var vänlig nog att överlåta till mig. Därmed har jag äntligen fått tag på en sådan med den gamla svarta vridringen! Jag testar med mesh. Spontant känns det väldigt bra och ger även 350:an en lite annan touch.
Perfekt plexikupol!