• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Nu har jag äntligen fått ihopa en RyssFemma. :)

20220512_220221_001.jpg
Riktigt fint startkapital du har fått till där, men du inser väl att detta bara är början nu när du har öppnat lite på dörren? Själv införskaffade jag i förra veckan min nionde (klocklåda)... 🤔 :D
 

Utvisaren

Patek
Varför välja?
Men om en MÅSTE bort ser jag ju att de är rätt olika i diameter.
Var ärlig med dig själv och känn efter rejält om du är en "stor klocka-kille" eller närmast alltid väljer de lite smäckrare.
För stor, eller för liten - landar oftast i sällananvändning.
Och det ärliga svaret är ju att du behöver båda. :hungry:
 

Vostok

Audemars
Just så! Bäst av allt är ju att man skall anmäla fel till IT via nätet. :banghead::arghh::hungry:
Hahahahaha!!
Jag hade en kund som jag skulle hjälpa med ett program som han ej lyckades tanka ner och installera så jag skulle försöka koppla upp mig mot hans dator med Teamviewer varvid han säger att han ej har något internet 🤪😂
 

Vostok

Audemars
Det här med att ställa datum på Vostok... Förr plockade jag isär klockan och pillade runt datumskivan med en tandpetare men nu har jag kommit på en mycket enklare lösning...

IMG_20220513_125637.jpg
 

Vostok

Audemars
Visst behöver vi "Brassa på med karaoke" när det är Fredag och allt?
Va längesedan så jag kör något Norrländskt idag :)

 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Ah, på bund också!!!

Jag köpte några nya nato ifrån singularstraps som kom häromdagen, så nu har jag fler band och välja mellan (till de som inte har band).

Dock borde jag även beställt lite bund ifrån någonstans, har alldeles för få...
Jag hade några bund för något år sedan, men de skänkte jag bort... :cool: :D
 
Topp