Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker att jag axlar den manteln ganska välJag är forumets antigubbe mot bund. Har postat en hel del spydigheter.
Har dock (numer) 4st klockor jag vill på på det förhatliga bund:et ...
Men vad för "combined bush" som man skall olja med den?
Inte göra en groda på spelningen imorgon bara!Micropaus under kvällsrep med orkestern inför konsert i morgon.
Goroda?!Inte göra en groda på spelningen imorgon bara!
то же самое касается тебя!
Добрый вечер, друзья!
Saatana. Der blev en stadig AW.
Int lönt å diskutera. Bara att sova på soffan. Yxi, kasti, kniv i väggen!
то же самое касается тебя!
Nej, grodorna får man försöka avklara senast under morgondagens genrep. Det här är första konserten på väldigt länge med full publik och det är utsålt sedan en vecka. Känn ingen press bara, intalar jag mig...Inte göra en groda på spelningen imorgon bara!
Tack detsamma!
Добрый вечер, друзья!
Finsk plastbåt har jagHar du också finskt påbrå??
Det kommer gå helt lysande!Nej, grodorna får man försöka avklara senast under morgondagens genrep. Det här är första konserten på väldigt länge med full publik och det är utsålt sedan en vecka. Känn ingen press bara, intalar jag mig...
Jag har en finsk Leijon klocka någonstans, men det är nog det närmsta jag kommer.Har du också finskt påbrå??
Måste vara ett exklusivt läderband....Rimligt!!
Watch Vostok + leather strap Mechanical watch | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Watch Vostok + leather strap Mechanical watch at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Det viktigaste är att ha rätt klocka på handleden!Det kommer gå helt lysande!
Nähä, mot gymmet.
Payback time, grisaknoe.
Åh, den där modden ja! Hade nästan glömt bort hur snygg den var.Jag e på!!!
Pilkastning m.m. idag.