Kaffepaus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår hur du menar. En fet dörrvakts-breitling skulle inte funka så bra. Antar jag.Det viktigaste är att ha rätt klocka på handleden!
Faktum är att detta inte är helt gripet i luften. När man spelar fiol skapar man ett sk vibrato med vänsterhanden. När man gör det rör sig vänsterhanden snabbt fram och tillbaka över strängarna. Man kan säga att fingertopparna rullar fram och tillbaka över strängarna. Den rörelsen fortplantar sig ner i handleden och, beroende på teknik, ev ner i underarmen (sk underarmsvibrato) jag har en tendens till det senare, vilket gör att armbandsuret skakar ganska mycket under spelandet. Jag kan/vill därför inte ha en för tung klocka och heller inte en mer avancerad, ex en kronograf, eftersom jag helt enkelt inte vill att allt det mekaniska i verket skall skaka för mycket.
Därav att det spelar viss roll vilken klocka som sitter på handleden. Idag lutar det åt en 1190-dykare...
Originalet kommer inom kort!Åh, den där modden ja! Hade nästan glömt bort hur snygg den var.![]()
Kalas!perfekt nu när frakt från ryssland är så smidigt!!
Exakt!! Känns som någon vill jävlas med oss!!Kalas!perfekt nu när frakt från ryssland är så smidigt!!![]()
Putin räcker lång nos åt oss på jävulskap!Exakt!! Känns som någon vill jävlas med oss!!![]()
Åh, den där modden ja! Hade nästan glömt bort hur snygg den var.![]()
4000 är f*n inte mycket om hundra år!!!
Men, men …Grisen triumferar. Moscow mule!
![]()
Grisen triumferar. Moscow mule!
![]()
Men, men …
Den skall ju vara i en kopparmugg?
![]()
Ja. Det är lite fattigt att inte ha kopparmugg. Man får hålla god min och ta två, så inte värdinnan tror man är för fin i kanten.Men, men …
Den skall ju vara i en kopparmugg?
![]()
Morrn!Godmorgon kompisar.
![]()
Går det ens att handla från meranom nu?
Ja det kan man fråga sig? Det står "we ship worldwide" fortfarande på sidan men jag undrar jag??Går det ens att handla från meranom nu?
Soviet.market har ju ställt in all försäljning och vw.24 har samtliga artiklar out of stock. Meranom och komandirskie.com tycks ha öppet. Men frågan är om det ens är möjligt att handla både vad gäller betalning och vad gäller frakt. Någon som vet?
Personligen tänker jag inte prova.
Går det ens att handla från meranom nu?
Soviet.market har ju ställt in all försäljning och vw.24 har samtliga artiklar out of stock. Meranom och komandirskie.com tycks ha öppet. Men frågan är om det ens är möjligt att handla både vad gäller betalning och vad gäller frakt. Någon som vet?
Personligen tänker jag inte prova.
Varning för bild spam.
![]()
![]()