Utvisaren
Diamant
We ship worldwide. Davai!Ja det kan man fråga sig? Det står "we ship worldwide" fortfarande på sidan men jag undrar jag??
Man ska nog fråga Dmitry innan man lägger en order så man får veta hur det ligger till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
We ship worldwide. Davai!Ja det kan man fråga sig? Det står "we ship worldwide" fortfarande på sidan men jag undrar jag??
Man ska nog fråga Dmitry innan man lägger en order så man får veta hur det ligger till
Hur gick det med det 100åriga räddningsskeppet "Kommuna" som dom skickade dit för att bärga något eller om det va hela Moskva dom tänkte plocka upp??We ship worldwide. Davai!
Originalet () på bus på Kreta.
En 150-amphibian i Ploprof-kostym.
(Det är 27 grader här!)
Kaffepaus i bregottfabriken
Det är konstigt men jag gillar den här bättre än en blå Scubadude med samma boett jag hade tidigare som satt ovanpå handleden liksom. Kan det vara boettlocket som är slankare på denna?
Sniff sniff... luktar Franken / Fjodor???Godmorgon!
Lite trött idag, behövde vakna till ordenligt! Då passar en Poljot Signal bra!
Sniff sniff... luktar Franken / Fjodor???
Eller ojämnt slitna rattar som bilförsäljerskan sa?
Båda automat men den här verkar vara lite HPD.Klassisk! Manuell urverk på denna och automat på den andra?
Helrätt men troligen bytt balans som sagt..Båda automat men den här verkar vara lite HPD.
Omärkt tavla
Men RUS på urverket. Och balansen är inte fasad som den borde vara.
Helrätt men troligen bytt balans som sagt..
Edit: och en komandirskie krona ser jag nu men i övrigt rätt
Grymt vacker med stora lumepluppar!!
Jag blev också lite nyfiken på hur jag kan se att det är en Komandirskie-krona...?Ser ut som vanlig äldre amphibia krona?
Har slutat buda på tratten. Budar bara på auktioner där budtiden förlängs om något bud läggs i sista stund.Nu skulle jag inte köpa något mer rysk på ett tag, men fasen var ju för kul grejjer idag på tratten.
Blev en klocka, den andre jag budade på verkar mroatman vart med o budat på (men den blev för dyr)...
Bild kommer kanske senare i veckan, beror kanske på om tjorven har soppatorsk eller inte...
Någon mer som budade?
Amphibia kronan är mer som en ”invikt kapsyl” enot boetten eller en äldre modell där är kronan helt rak mot boetten,den här är fasad in mot boetten och då inte tillverkad i rostritt eller har jag fel @Vostok ?Jag blev också lite nyfiken på hur jag kan se att det är en Komandirskie-krona...?
Du har helt rätt, amphibia har ett rostfritt hölje pressat som en kapsyl över det hela så det ligger alltså en rostfri plåt över mässing kärnan av kronan.Amphibia kronan är mer som en ”invikt kapsyl” enot boetten eller en äldre modell där är kronan helt rak mot boetten,den här är fasad in mot boetten och då inte tillverkad i rostritt eller har jag fel @Vostok ?
Jag tänkte även på modellen som satt på min ministry,för den har inte inpressade kanter men är rakt avkapad (väldigt lätt inpressad kant)in mot boetten och är av rostfritt och därför tog jag med den på bild.Du har helt rätt, amphibia har ett rostfritt hölje pressat som en kapsyl över det hela så det ligger alltså en rostfri plåt över mässing kärnan av kronan.
Den som @Stup har är förnicklad mässing om ni tittar noga på bilden av kronan där det frätt hål på förnicklingen
Lika bra jag lägger med en bild på en Amphibia krona med så ser ni den pressade kanten på den "rostfria kapsylen" jag pratar om
Du har helt rätt, amphibia har ett rostfritt hölje pressat som en kapsyl över det hela så det ligger alltså en rostfri plåt över mässing kärnan av kronan.
Den som @Stup har är förnicklad mässing om ni tittar noga på bilden av kronan där det frätt hål på förnicklingen
Lika bra jag lägger med en bild på en Amphibia krona med så ser ni den pressade kanten på den "rostfria kapsylen" jag pratar om
Gottar mig åt den nya sommarmodden.