• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
Jodå, de dyker väl upp förr eller senare. Men det är endå tråkigt när man ställt in sig 😅
Sprillans ny i box från UK med custom bezel.

 

Rooster91

Panerai
Sprillans ny i box från UK med custom bezel.

Den var ungefär 1500kr dyrare plus att jag är bannad från ebay för jag vägrar fota mitt leg o skicka till dom 🤷🤨😄
 

Rooster91

Panerai
Du får fixa ett fejk id ;) Jag har aldrig fotat något leg och skickat dit? Är det något nytt dom börjat med???
Jag försökte sälja något där en gång i tiden och jag har ingen aning om vad som hände men de verkar som att jag bröt någon regel..
Tycker hela sidan är sjukt komplicerad.
De låste mitt konto och vill att jag fotar mitt id och skickar till dom, som jag inte alls vill.
 

Vostok

Audemars

Rooster91

Panerai
Här har du en till sprillans ny från Tyskland så slipper du tull och skit med

Helst vill jag ha en blå zissou 402. 🤤
rtwdy6y07x611.jpg
 

Samlarn

Rolex

Rikala

Patek
2-Faktor
Hmmm!nu gav du mig en ide’!!!🤔

Du får la ta någon sketen sweitzare (kanske en rolle) och se till o filma samtidigt o sedan lägga upp på youtube. Panga på!!!

Här har du en alternativ till nytt jobb! Nya klockor varje vecka! Du kommer bli super famous och antagligen oligarkrik på nolltid!!!

Lite synd på skicket men hög vill ha faktor på en sån.

En sådan i bättre skick ligger på min wishlist 😀

1656315987022.png
 
Topp