Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett annan skäl till att jag inte riktigt kan släppa Vostoken med den märkliga och eventuellt handmålade "Dude"-tavlan är att den har ett lite speciellt bakstycke, som ju normalt hör hemma på den ganska sällsynta första utgåvan av Desert Shield. Vad sjutton är det här för märklig klocka?Skön patina på visare och som sagt kanske inte den vanligaste ringen. Men tavlan... ser rätt hemmapulad ut. Amatörgissning...
Äh, vad tusan, jag gav ett skambud, fick backa lite och slog till. Jag är för nyfiken på vad detta kan vara för att vilja släppa tanken. Om inte annat råkar jag ha en korrekt tavla till en Desert Shield liggandes hemma, så jag skulle kunna skruva ihop en alldeles egen franken Desert Shield Series 1 som åtminstone på utsidan har samtliga attribut på plats... You only live twice.Ett annan skäl till att jag inte riktigt kan släppa Vostoken med den märkliga och eventuellt handmålade "Dude"-tavlan är att den har ett lite speciellt bakstycke, som ju normalt hör hemma på den ganska sällsynta första utgåvan av Desert Shield. Vad sjutton är det här för märklig klocka?
Gör som jag...Äh, vad tusan, jag gav ett skambud, fick backa lite och slog till. Jag är för nyfiken på vad detta kan vara för att vilja släppa tanken. Om inte annat råkar jag ha en korrekt tavla till en Desert Shield liggandes hemma, så jag skulle kunna skruva ihop en alldeles egen franken Desert Shield Series 1 som åtminstone på utsidan har samtliga attribut på plats... You only live twice.
Har du öppnat baklocket och kollat rotorn?det kan ju vara nån mupp som bytt tavla?Ett annan skäl till att jag inte riktigt kan släppa Vostoken med den märkliga och eventuellt handmålade "Dude"-tavlan är att den har ett lite speciellt bakstycke, som ju normalt hör hemma på den ganska sällsynta första utgåvan av Desert Shield. Vad sjutton är det här för märklig klocka?
Det bra ut. Både klocka och omgivning. Kroatien?Strandhäng med saltstänkt Vostok!
Gör som jag...
"den klockan såg kul ut den köper vi..."
"inte en chans att @Rikala har denna"
Och så klickade man hem den här...
Kosher? Inte fn vet jag men den såg kul ut.
Det bra ut. Både klocka och omgivning. Kroatien?
Äh, vad tusan, jag gav ett skambud, fick backa lite och slog till. Jag är för nyfiken på vad detta kan vara för att vilja släppa tanken. Om inte annat råkar jag ha en korrekt tavla till en Desert Shield liggandes hemma, så jag skulle kunna skruva ihop en alldeles egen franken Desert Shield Series 1 som åtminstone på utsidan har samtliga attribut på plats... You only live twice.
Jo men den blir snygg med ett mörkblått band. Står ju Dnipropetrovsk över hela tavlan och bara det är argument nog för migHmm, tror inte jag sett den, måste genast köpa en!!!
Cool! Rekommenderar köp!
Känns dock som hittepåtavla!
Japp, bra idé, jag har vänt mig dit och fått hjälp ett par gånger.Kanske Oleg, kanske prototyp? Kanske... Cool oavsett! Släng upp en bild på Wus senare o fråga när du fått hem den, finns en tråd om det för ryska ur där.
Fortfarande hos säljaren, men jag har definitivt tänkt öppna bakstycket det första jag gör när den har anlänt. Vore ju helt vrickat om även rotorn är märkt som en Desert Shield. Så tror jag dock inte att det är, men man vill ju veta...Har du öppnat baklocket och kollat rotorn?det kan ju vara nån mupp som bytt tavla?
Regn o svalka idag,då krävs trycktestad NVCh-30 gen 3 homage!
på Falklandstap issued -82
Min hälsar!Min far köpte denna i sovjet på 80-talet. Jag fick den för ett gäng år sen och har givit den vidare till min tonåring. Tre generationer alltså!
Ja så spännande fortsättning följer alltså!Fortfarande hos säljaren, men jag har definitivt tänkt öppna bakstycket det första jag gör när den har anlänt. Vore ju helt vrickat om även rotorn är märkt som en Desert Shield. Så tror jag dock inte att det är, men man vill ju veta...
Bakstycket? Borde man inte kunna kalla det för slutstycket? @BeoFortfarande hos säljaren, men jag har definitivt tänkt öppna bakstycket det första jag gör när den har anlänt. Vore ju helt vrickat om även rotorn är märkt som en Desert Shield. Så tror jag dock inte att det är, men man vill ju veta...
Min hälsar!Min far köpte denna i sovjet på 80-talet. Jag fick den för ett gäng år sen och har givit den vidare till min tonåring. Tre generationer alltså!
Ändalykt?Bakstycket? Borde man inte kunna kalla det för slutstycket? @Beo
Näää!jag har ett och jag är ett juuu!Bakstycket? Borde man inte kunna kalla det för slutstycket? @Beo
Läckert! Vad har du för band på din?Min hälsar!
Strukturen ser ut som bläckstråleskrivare tycker jag.. Även om du kikar runt datumhålet ser det ut som det är skuret i papper.Jo men den blir snygg med ett mörkblått band. Står ju Dnipropetrovsk över hela tavlan och bara det är argument nog för mig
Stukturen i den påminner om de man ser på de uren med Slava/Poljot verk i tänkte jag.