Hmm sorry visste inte att den var paxadDe va segelbåt klockan med renoveringsbehov. Hade enda budet i 3 dagar sen precis 10 sekunder innan lägger nån jävel överla inge autobud för tänkte de behövs nog inte
![Face with rolling eyes :rolling_eyes: 🙄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png)
![Grinning face :grinning: 😀](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm sorry visste inte att den var paxadDe va segelbåt klockan med renoveringsbehov. Hade enda budet i 3 dagar sen precis 10 sekunder innan lägger nån jävel överla inge autobud för tänkte de behövs nog inte
Har ni det bra i värmen?
![]()
Hmm sorry visste inte att den var paxad![]()
![]()
Den för 2700kr på Meshok?
Haha jag visste det! Grattis..Hmm sorry visste inte att den var paxad![]()
![]()
Jag har nog lite för många Vostok i lådan så om du är intresserad av nån av dessa så skicka ett pm. Det vore ju synd om du skulle bli helt utan under sommaren!Haha jag visste det! Grattis..![]()
Oranga duden var riktigt fin!Jag har en så
Jag har nog lite för många Vostok i lådan så om du är intresserad av nån av dessa så skicka ett pm. Det vore ju synd om du skulle bli helt utan under sommaren!
Obs på att båda är moddade!
![]()
![]()
![]()
Nej, det vore ju lite opraktiskt..Hm. Har ni samma tangentbord?![]()
Blir det dålig stämning nu i tråden?Hmm sorry visste inte att den var paxad![]()
![]()
Hörrödu din kanalje, det är min vecka att ha tangentbordet nu!!Nej, det vore ju lite opraktiskt..![]()
hmmm... nästan klar... skall bara...Hörrödu din kanalje, det är min vecka att ha tangentbordet nu!!![]()
![]()
Nejdå inte alls, bara han är medveten om att det var min först och jag förbehåller mig rätten att ta tillbaka den genom en special operation..Blir det dålig stämning nu i tråden?![]()
Jaha ja sedan kommer sanktionerna. Bäst att se till att man har 4 veckors virke hemma.Nejdå inte alls, bara han är medveten om att det var min först och jag förbehåller mig rätten att ta tillbaka den genom en special operation..
-Blev han arg?Nejdå inte alls, bara han är medveten om att det var min först och jag förbehåller mig rätten att ta tillbaka den genom en special operation..
Index mod delux?Vad tycker om nedanstående? Lite märklig tavla tycker iafall jag...
![]()
Index mod... utplattat med hammare? Sedan ser ju dykaren ut att vara handmålad...Index mod delux?![]()
Jag vart URsinnig-Blev han arg?
-Nej då. Bara lite klädsamt armbandssur.
Vad tycker om nedanstående? Lite märklig tavla tycker iafall jag...
![]()
Jag vart URsinnig
Vridringen är ju relativt ovanlig och bara den ev ett skäl att fundera på ett köp, men vad sjutton skall man säga om tavlan?Indexen sitter lagom snett med! Oleg har nog vart framme! Fler bilder?
Om det funkar så funkar detVridringen är ju relativt ovanlig och bara den ev ett skäl att fundera på ett köp, men vad sjutton skall man säga om tavlan?
![]()
Vad tycker om nedanstående? Lite märklig tavla tycker iafall jag...
![]()
Skön patina på visare och som sagt kanske inte den vanligaste ringen. Men tavlan... ser rätt hemmapulad ut. Amatörgissning...Vridringen är ju relativt ovanlig och bara den ev ett skäl att fundera på ett köp, men vad sjutton skall man säga om tavlan?
![]()
Vi har en burk, men har inga betalkanyler. Och låt oss säga att "Mello" inte riktigt är vår... melodi.Eftersom jag glömt att köpa TV tittar jag på tornseglarna istället.
![]()
![]()