• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Vostok

Audemars
1657011686103.png
Den där bilden har vi utskriven och uppsatt här på kontoret 😂
 

Utvisaren

Patek
Jag skojar alltså inte när jag säger att ebay är på tyska och allt kommunikation från dem är på tyska. Kan inte minnas att jag registrerat mig på ebay.de precis. Kan ju iofs ha varit en fredag men i alla fall...

1657013007363.png
 

Rikala

Patek
2-Faktor
It’s almost 12 o’clock, så vad passar bättre än att ta seden dit man kommer och pre-luncha med en dubbel espresso och en lokal Tsipouro. Yammas tjoar min BigLumeDotsNoDate 270 på Falklands-band!
07C7A1E3-2C62-4111-8C74-C4772DC10E3F.jpeg

Man måste ta seden … även på riktiga lunchen: Ouzo, färgkoordinerad Mythos och en 270.
#livetärhårtmotproletären
#Vostokinparga
E60876C5-FC12-4AD0-9278-ACB40F569F6F.jpeg

Здоровья бабушка!
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jag skojar alltså inte när jag säger att ebay är på tyska och allt kommunikation från dem är på tyska. Kan inte minnas att jag registrerat mig på ebay.de precis. Kan ju iofs ha varit en fredag men i alla fall...

1657013007363.png

Körde lite rysk hackning på ditt konto, så det alltid defaultar till tyska, tänkte det var lättare än ryska iallafall 😉
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Asså, snart får Putin ge sig och sluta att försöka skapa ett nytt Sovjet!

Nej, det blir inte bättre för någon än han själv!!!

Läste att någon oligark trodde det skulle bli krig med Nato innan han ger sig, (spännande?!) med tanke på att vi nu har ansökt om medlemsskap.

Sluta nu, mr P så kan jag vara med o hjälpa till med ekonomin igen i landet...

Lite sugen på den här lot:en... En salig blandning av både kosher och franken...
264136864.0.jpg
 

Vostok

Audemars
Asså, snart får Putin ge sig och sluta att försöka skapa ett nytt Sovjet!

Nej, det blir inte bättre för någon än han själv!!!

Läste att någon oligark trodde det skulle bli krig med Nato innan han ger sig, (spännande?!) med tanke på att vi nu har ansökt om medlemsskap.

Sluta nu, mr P så kan jag vara med o hjälpa till med ekonomin igen i landet...

Lite sugen på den här lot:en... En salig blandning av både kosher och franken...
264136864.0.jpg
Har du någon bättre bild på den här urtavlan??

1657021301517.png
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Visst var det @hepanter som köpte en Vostok på köp och sälj som i annonsen angavs vara defekt - kronan kändes lös när den var urskruvad. :D
Då kan man svara att det där är ett ganska vanligt fel, men att man råkar ha en reservkrona hemma (svåra att få tag på är de också) som man kan byta till och att man erbjuder sig att köpa klockan till halva priset som en snäll gest. :cool:
 
Topp