Vostok
Guld
Den där bilden har vi utskriven och uppsatt här på kontoret
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där bilden har vi utskriven och uppsatt här på kontoret
Mit eine flamingo extravaganza, jawohl!!!SPANDEXbyxa på!!!![]()
Ja den är helt underbar!Den där bilden har vi utskriven och uppsatt här på kontoret![]()
It’s almost 12 o’clock, så vad passar bättre än att ta seden dit man kommer och pre-luncha med en dubbel espresso och en lokal Tsipouro. Yammas tjoar min BigLumeDotsNoDate 270 på Falklands-band!![]()
Man måste ta seden … även på riktiga lunchen: Ouzo, färgkoordinerad Mythos och en 270.
#livetärhårtmotproletären
#Vostokinparga![]()
Jag skojar alltså inte när jag säger att ebay är på tyska och allt kommunikation från dem är på tyska. Kan inte minnas att jag registrerat mig på ebay.de precis. Kan ju iofs ha varit en fredag men i alla fall...
![]()
SPANDEXbyxa på!!!![]()
Har du någon bättre bild på den här urtavlan??Asså, snart får Putin ge sig och sluta att försöka skapa ett nytt Sovjet!
Nej, det blir inte bättre för någon än han själv!!!
Läste att någon oligark trodde det skulle bli krig med Nato innan han ger sig, (spännande?!) med tanke på att vi nu har ansökt om medlemsskap.
Sluta nu, mr P så kan jag vara med o hjälpa till med ekonomin igen i landet...
Lite sugen på den här lot:en... En salig blandning av både kosher och franken...
![]()
Har du någon bättre bild på den här urtavlan??
![]()
Cool!! Aldrig sett förrInte så mycket bättre, men finns en till.
![]()
Det är ju i Bögelmä man vill bo, bland rävar och fula fiskar!
Det är ju i Bögelmä man vill bo, bland rävar och fula fiskar!
![]()
![]()
Borta bra, hemma bäst!
I ärlighetens namn är det nog inte många som har sett Bögelmä och överlevt för att berätta om det. Möjligen skulle undantaget vara Eva Margareta då. Även om hon undkom med blotta förskräckelsen.
Just ordet bögel används här uppe för buckla (på en bil)I ärlighetens namn är det nog inte många som har sett Bögelmä och överlevt för att berätta om det. Möjligen skulle undantaget vara Eva Margareta då. Även om hon undkom med blotta förskräckelsen.
![]()
Right...Just ordet bögel används här uppe för buckla (på en bil)![]()
Då kan man svara att det där är ett ganska vanligt fel, men att man råkar ha en reservkrona hemma (svåra att få tag på är de också) som man kan byta till och att man erbjuder sig att köpa klockan till halva priset som en snäll gest.Visst var det @hepanter som köpte en Vostok på köp och sälj som i annonsen angavs vara defekt - kronan kändes lös när den var urskruvad.![]()
Ja men där var den ju! Bilden jag hittade såg lite kromad ut men det kan ju vara ljuset. Hepp!. Bra bilder. De tankar vi ner bums!
Det stämmer haha min sniper.Visst var det @hepanter som köpte en Vostok på köp och sälj som i annonsen angavs vara defekt - kronan kändes lös när den var urskruvad.![]()
Suck, vad är väl en bal?Det stämmer haha min sniper.
Här ger jag inte upp
En blöt bal på slottet alldeles alldeles underbart, fasen börjar bli lite sugen på att köra zlatoust nån dagSuck, vad är väl en bal?![]()
En blöt bal på slottet alldeles alldeles underbart, fasen börjar bli lite sugen på att köra zlatoust nån dag
GRILLVÄDER!!!Det stämmer haha min sniper.
Här ger jag inte upp