Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
God morgon från en annan krigshärjad zon.
![]()
Ja dålig räckvid men man ska ju ha elbil, hade det inte vart för att miljonkontot är tomt så hade det blivit en tesla.Juste 300SL!!!
Ps, fin klocka med![]()
Riktigt fin!! Vad sitter det för urverk i den där??När man skall hälsa på kära svärföräldrarna är jag lite otrogen mot mina Vostoks.
Dressad TV-/kylskåpsklocka från Raketa.
På modernt kvalitetsgummi.![]()
Saatana. Vilket galler. Har du fått eldningsförbud?God morgon från en annan krigshärjad zon.
![]()
Har såna galler lite överallt så ingen kan sno mina klockor.Saatana. Vilket galler. Har du fått eldningsförbud?![]()
![]()
Härlig sommardag. Tar cykeln för att handla.
Bra musik med Alpha Blondy i lurarna.
Imorgon ska jag jobba, men det känns helt ok för det är bara en vecka innan nästa semester.
![]()
![]()
Jag har haft "semester" i snart 2 år, att jobba är att föredra, dessutom har man råd med fler ryska klockorImorgon skall jag också jobba, känns ok för mig med, det är väl bara 160 dagar innan man har julledigtoch bara 50 veckor kvar till nästa sommarsemester
![]()
Samma här!!!Imorgon skall jag också jobba, känns ok för mig med, det är väl bara 160 dagar innan man har julledigtoch bara 50 veckor kvar till nästa sommarsemester
![]()
Stridsvagns museum vid Strängnäs?![]()
Idag passade det inte med en dykarklocka. Blev en hederlig komandirskie![]()
Japp, men ska jag vara ärlig så är jag där för en tillfällig tysk stridsvagnStridsvagns museum vid Strängnäs?![]()
Ser spontant både fin och korrekt ut. Sena utgåvan med nya loggan och bakstycke med lökkupol. Boett sannolikt belagd med titannitrid.Rätt fin goroda på bukten? Någon som bjuder? Om inte kanske jag lägger in ett litet bud...
![]()
![]()
Russian Wristwatch by Raketa Mechanical Manual Winding World Time Watch *** | eBay
(Dies ist einVerkauf im Sinne § 156 BGB. Der Zuschlagspreis gilt als unverhandelbarer Festpreis. G) kein Rücktrittsrecht genießt. Kaufen Sie nicht, wenn Sie mit diesen Regeln nicht einverstanden sind.www.ebay.com
En tillfällig tysk? Tiger, Panter, IV? Kanske en StuG?Japp, men ska jag vara ärlig så är jag där för en tillfällig tysk stridsvagnFörutom de svenska skönheterna såklart
![]()
P1000 RatteEn tillfällig tysk? Tiger, Panter, IV? Kanske en StuG?
![]()
![]()
Någon som har tips på vart man kan hitta bezel till Vostok 710 (förutom eBay)?
En tillfällig tysk? Tiger, Panter, IV? Kanske en StuG?
![]()
![]()
Är det originalbezeln till 710 du är ute efter eller är bezel som passar till 710 boetten du söker?Någon som har tips på vart man kan hitta bezel till Vostok 710 (förutom eBay)?
Själv var jag över 50 när jag "kom på" att hösten som man så lätt tycker är mörk, lång och hemsk - bara består av 4 arbetsmånader.Imorgon skall jag också jobba, känns ok för mig med, det är väl bara 160 dagar innan man har julledigtoch bara 50 veckor kvar till nästa sommarsemester
![]()
Jag måste nog till Strängnäs.![]()
En Tiger IIInlånad från Bovington