Rooster91
Silver
Vänd på denNåja, första utkastet! Har ingen balans (i urverket)! Sedan och få den gå baklänges, det har jag nog tyvärr ingen utrustning för...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänd på denNåja, första utkastet! Har ingen balans (i urverket)! Sedan och få den gå baklänges, det har jag nog tyvärr ingen utrustning för...
En sån behöver man!!!No date scuba!
![]()
VINTAGE Vostok Amphibian Diver watch SCUBA DUDE transitional turquoise 2409a | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for VINTAGE Vostok Amphibian Diver watch SCUBA DUDE transitional turquoise 2409a at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Tror jag köpte just detta först, och ngn broder sedan hakade på.
Det var efter jag sagt att ingen passar i bund ...
![]()
![]()
![]()
Japp en av varje färgEn sån behöver man!!!
![]()
Tror jag köpte just detta först, och ngn broder sedan hakade på.
Det var efter jag sagt att ingen passar i bund ...
![]()
![]()
![]()
Jag skulle ha hållit tyst...Det kan vi diskutera länge!
Väldigt snyggt, vem har gjort designen? Vem var först med bandet i tråden? Hur många i tråden äger ett sådant här band? Vilka har inte fattat storheten med bund än i tråden? Varför är bund det snyggaste du kan bära?...
![]()
Fel frukost med den där godingen och dess bund …Godmorgon kamrater!
![]()
Inget man hymlar om i alla fall.Undra om den här är franken?
![]()
Satt och grävde runt lite på watchuseek och hittade en som köpt en NVCh-30 med burk och allt.
Jag är kanske en smula MÖP och kände igen burken och den hör ej till en NVCh-30, den hör inte ens till en klocka
Burken användes nämligen av Tyska armén för att förvara smör, dock har någon finurlig person tryckt NVCh-30 och Vostoklogga på locket på burken och sålt det hela som ett komplett kit...
Tycker lite synd om den som köpte det hela och tror han gjort ett fynd..
![]()
![]()
Här är bild på den tyska smörburken:
![]()
Har vi några gula urtavlor här?
Tror inte han vill veta det
Du får upplysa honom att han köpt en smörburk i återkomma med reaktionen! Oleg har vart kreativ!!!
Får kolla i arkivet, får ta en tur till valvet o kolla, återkommer
Drottningsylt mellan skinkorna?Blev inte så mycket skrivet igår. Eller idag. Detta då gårdagen är lite av ett mysterium, och dagen... ja det är en sån där dag.
Vaknar i en folkbåt, själv iförd en matrosmössa från robotbåten Ystad och man nynnar glatt på en refräng med slutklämmen "tutte, tutte, ost".
Dock hade jag två klockor på mig, en på varje arm. Så det bör ha varit en fin gårdagsafton.
Nåja. Skall nog vila lite idag.
Tutte, tutte, ost på er.![]()
Det var mig en stilig skapelse, särskilt skeppet på tavlan! Vilken modell är det?Godmorgon kamrater!
![]()
Ny Vostok på väg hem![]()