En АМФИБИЯ 13027А ?
Lurat på en i månader, bara en tusing - vad får man ens för det idag? Ett tuggummi på Pressbyrån?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En АМФИБИЯ 13027А ?
![]()
Lurat på en i månader, bara en tusing - vad får man ens för det idag? Ett tuggummi på Pressbyrån?!
Den är inte 100% franken, som jag brukar säga...Undra om den här är franken?
![]()
Det var mig en stilig skapelse, särskilt skeppet på tavlan! Vilken modell är det?
Som sagt!Beo’s smultronställe!
![]()
Och här kommer klockbilden!den överlevde inte 1askottet på 80 meter ens?!!så jag fick sätta några inom boetten med,för den som är intresserad så var det en Citizen.
![]()
Edit!nej fan det var ju en Seiko!!
Onekligen väldigt fin! Tack för bilderna.420 boett (tror jag). Klockan är från 91-93-ish. Har inte koll på ref. Det är iallafall en Vostok.
Armbandet har jag köpt på tratten (nos), och har inget med skeppet o göra på tavlan, men tyckte det passade fint ihop.
![]()
![]()
Jag är också nyfrälstOnekligen väldigt fin! Tack för bilderna.
Den ryska klockindustrin har producerat mycket fint, ser fram emot att få pryda samlingen med ett par alster därifrån.
Onekligen väldigt fin! Tack för bilderna.
Den ryska klockindustrin har producerat mycket fint, ser fram emot att få pryda samlingen med ett par alster därifrån.
Jag är också nyfrälst![]()
Nej, inser faktiskt att även om samlingen numera innehåller en hel del klockor måste jag erkänna att jag saknar en klocka med gul tavla. Något att fundera på...Har vi några gula urtavlor här?
Nej, inser faktiskt att även om samlingen numera innehåller en hel del klockor måste jag erkänna att jag saknar en klocka med gul tavla. Något att fundera på...![]()
Alla behöver en giftgrön Raketa UFO!Känner mig lite lördagscrazy, och färgkombinerar med en giftgrön Raketa-UFO.![]()
Varmt välkommen! Jag hävdar (utan att ha belägg för någonting) att detta är sajtens galnaste och mest hängivna hörna. Tror inte att vi är riktigt kloka någon av oss, men det som håller ihop oss är kärleken till små tekniska underverk från Sovjetunionen och Ryssland. I detta rum är det OK att tillfälligt bortse från pågående krig och annat elände. Klockorna det som håller ihop oss.Onekligen väldigt fin! Tack för bilderna.
Du är varmt välkommen även du!Jag är också nyfrälst![]()
Uren är sådär faktiskt, jag är här för gemenskapen och vodka.Varmt välkommen! Jag hävdar (utan att ha belägg för någonting) att detta är sajtens galnaste och mest hängivna hörna. Tror inte att vi är riktigt kloka någon av oss, men det som håller ihop oss är kärleken till små tekniska underverk från Sovjetunionen och Ryssland. I detta rum är det OK att tillfälligt bortse från pågående krig och annat elände. Klockorna det som håller ihop oss.
Den där är för jäkla go.
Vänd på den
Har vi några gula urtavlor här?
Då dubblar jag
![]()
Givetvis tackar jag ödmjukast för dessa värmande ord.Varmt välkommen! Jag hävdar (utan att ha belägg för någonting) att detta är sajtens galnaste och mest hängivna hörna. Tror inte att vi är riktigt kloka någon av oss, men det som håller ihop oss är kärleken till små tekniska underverk från Sovjetunionen och Ryssland. I detta rum är det OK att tillfälligt bortse från pågående krig och annat elände. Klockorna det som håller ihop oss.
Visst antal inlägg typ 50, sedan i köp och sälj fliken.
Inte ens ett tuggummi troligen. Har inte sett ett päronbugg sedan kräftskivan hösten 1992.![]()
Lysande!Uren är sådär faktiskt, jag är här för gemenskapen och vodka.![]()