Utvisaren
Diamant
Ska du göra en högerarmsklocka?Tavlan verkar bara passa åt ett håll, men det ju o lösa...
Kanske benen bara är lite skeva?
![]()
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
inte klockt vad skadad man blivit av alla dessa klockor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska du göra en högerarmsklocka?Tavlan verkar bara passa åt ett håll, men det ju o lösa...
Kanske benen bara är lite skeva?
![]()
Den där längst till vänster vill vi se fler bilder påKlockor, kattan och... knaps?
Inte alls gräsänkling idag.
![]()
Vanlig brännvin special med ca 1 dl bär och nån tesked socker. Blir fin framemot julDen där längst till vänster vill vi se fler bilder på![]()
Den där längst till vänster vill vi se fler bilder på![]()
Skrev jag inte längst till höger? Om jag inte gjorde det så menade jag det! Man måste läsa mellan raderna som min fru brukar säga till mig
Det är en från reparationshögen. Tänkte ha den idag för jag kom inte ihåg vad som var fel på den. Men den var typ fylld med sirap. Men ser nu att den håller tiden rätt ok faktiskt. Eller ja, bara fortat sig 3 minuter. Är ju inte så farligt om man nu inte behöver komma i tid. Skall ta nån bild. Var god dröj...Skrev jag inte längst till höger?
Klockor, kattan och... knaps?
Inte alls gräsänkling idag.
![]()
Jobbar inte på dukavdelningenDet jag mest förundrad över är påskduken och påskägget i bilden, men det är ju iofs påsk snart så![]()
Skrev jag inte längst till höger? Om jag inte gjorde det så menade jag det! Man måste läsa mellan raderna som min fru brukar säga till mig![]()
Rätt skön sak. Gillar dem verkligen så här.Lätt knarkelerad tavla. Galet lång band. Dubbelbilförsäljare.
![]()
De två har jag nog aldrig ens sett. Inte för att det säger så mycket, men i alla fall.I want!
![]()
![]()
Äh va fn om man skulle ta en liten måndagsgrogg? 11 dagar sedan senaste GTn. Och bara 1 öl på den tiden. På dag 9. Iofs godrink ute i fredags men den var ju sanktionerad så den räknas inte.De två har jag nog aldrig ens sett. Inte för att det säger så mycket, men i alla fall.
En sån där vill jag också ha! Är det automatiskt verk i dem?Mums.
Detta skall vi gå till botten med, som dykaren sa.
![]()
Ja det är ett 2416 eller så i denna. Eller om det kom något annat innan som sitter i. Stod ingen beteckning på det och jag har inte den kollen på de ajtomattischka...En sån där vill jag också ha! Är det automatiskt verk i dem?
Längst till vänster från kattens perspektiv, det förstod de flesta att du menade....Skrev jag inte längst till höger? Om jag inte gjorde det så menade jag det! Man måste läsa mellan raderna som min fru brukar säga till mig![]()
Vackra vyer!och klocka!Godmorgon. Det ser ut att bli en strålande sommardag trots att jag jobbar.
![]()
![]()
Ja det skall fn vara religiös när man behandlas på detta vis.Godmorgon. Det ser ut att bli en strålande sommardag trots att jag jobbar.
![]()
![]()
Godmorgon. Det ser ut att bli en strålande sommardag trots att jag jobbar.
![]()
![]()
Du kan ju köra tema en viss boett, ett visst urverk, visartyp, mögelmängd, reklamur etc etc.Godmorgon kamrater!
Har inte hittat på något nytt tema, så denna får sitta på idag utan någon som helst tanke...
![]()
Du kan ju köra tema en viss boett, ett visst urverk, visartyp, mögelmängd, reklamur etc etc.
Jag föreslår tema Rolling Stones, där du med en ung Mick Jagger-röst anno 1967 skrik-sjunger: "Goooodbye Raketa Tuesday, Who could hang a name on you? When you change with every new day. Still, I'm gonna miss you ..."Godmorgon kamrater!
Har inte hittat på något nytt tema, så denna får sitta på idag utan någon som helst tanke...
![]()
If you wind me upJag föreslår tema Rolling Stones, där du med en ung Mick Jagger-röst anno 1967 skrik-sjunger: "Goooodbye Raketa Tuesday, Who could hang a name on you? When you change with every new day. Still, I'm gonna miss you ..."