Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt tips är att göra ett rejält inläsningsjobb innan ev. inköp, och sedan tänka 1. 2 och 3 ggr.Någon som har en desert shield för mycket?![]()
Den där nästan leopardkrackeleringen går f*n inte av för hackor!!!Studentklocka idag!![]()
![]()
Vete?Paket?
Från Odessa?
Till mig?
Verkar skumt.![]()
![]()
Jo. Den står på mångas lista dessvärre. Jag hittsr mest senare versionen, sällan den första.Den där är rätt läcker, går nog lägga till en aån på min lista!
Har inte läst något om 420. Är den annorlunda än senare? Eller snarast hur skiljer den sig?Mitt tips är att göra ett rejält inläsningsjobb innan ev. inköp, och sedan tänka 1. 2 och 3 ggr.
Sedan en rejäl marknadsundersökning vad som finns på bukten och andra ställen, och vad man egentligen vill ha i slutändan.
Det blir lätt så att man köper en MED Vostok-B:et och utan Vremirbaksidan etc.
Sedan sitter man ändå där och sneglar på de korrekta, och "småprick-bezelen", riktiga 420-boetten och "21 jewelsrotorn" ...
Mitt tips är att göra ett rejält inläsningsjobb innan ev. inköp, och sedan tänka 1. 2 och 3 ggr.
Sedan en rejäl marknadsundersökning vad som finns på bukten och andra ställen, och vad man egentligen vill ha i slutändan.
Det blir lätt så att man köper en MED Vostok-B:et och utan Vremirbaksidan etc.
Sedan sitter man ändå där och sneglar på de korrekta, och "småprick-bezelen", riktiga 420-boetten och "21 jewelsrotorn" ...
Det jag avsåg var att Series 1 hade 420. Sedan finns det uppgifter om att senare modeller nyttjade 020, Kadetter, men även Komandirskie-boetter.Har inte läst något om 420. Är den annorlunda än senare? Eller snarast hur skiljer den sig?
Jag kan bara relatera till mig. Jag köpte "in the sprit of:s" av NVCh30, men insåg senare att jag då skulle ha köpt originalen. Det hade blivit billigare i längden.Har inte läst något om 420. Är den annorlunda än senare? Eller snarast hur skiljer den sig?
Vete fan...
Hur ser skillnaden ut?Jo. Den står på mångas lista dessvärre. Jag hittsr mest senare versionen, sällan den första.![]()
Jaja. Trodde de gjort nån mindre variation på 420 och att jag missat något stt glo efter.Det jag avsåg var att Series 1 hade 420. Sedan finns det uppgifter om att senare modeller nyttjade 020, Kadetter, men även Komandirskie-boetter.
EDIT: vissa är nöjda med olika varianter/serier; vissa letar förstasläppet. Smaken är som baken ...
Det är en uppsats... tillstt börja med har den första ingen Vostok logga alls. Vridringens rödafält har miniprickar för varje minut. 420 boett som sagt. En speciell rotor påverket o h baklocket har nån "arabisk" byggnad och en speciell inskription.Hur ser skillnaden ut?
Aha men jag kan ta vilken frankenbygge som helstDet är en uppsats... tillstt börja med har den första ingen Vostok logga alls. Vridringens rödafält har miniprickar för varje minut. 420 boett som sagt. En speciell rotor påverket o h baklocket har nån "arabisk" byggnad och en speciell inskription.
TackDen där nästan leopardkrackeleringen går f*n inte av för hackor!!!
Grym!!!
![]()
Börja läsa här: https://vintagewatchinc.com/ussr/vostok/desert-shield/Hur ser skillnaden ut?
Då kan du lägga 400kr - ett par månadslöner i Ukraina, och köpa denna: https://www.ebay.com/itm/225075827206?hash=item3467909206:g:P5EAAOSwkS5i0ViCAha men jag kan ta vilken frankenbygge som helst![]()
Får leta lite, klarar ej av kronan kl 2Då kan du lägga 400kr - ett par månadslöner i Ukraina, och köpa denna: https://www.ebay.com/itm/225075827206?hash=item3467909206:g:P5EAAOSwkS5i0ViC
Får leta lite, klarar ej av kronan kl 2
Nyinkommet!
Min arma-krake
![]()
![]()
![]()
Jag kan bara relatera till mig. Jag köpte "in the sprit of:s" av NVCh30, men insåg senare att jag då skulle ha köpt originalen. Det hade blivit billigare i längden.
På samma sätt kan en Series 2 eller 3 av Desert Shield mätta många magar, men några klockers känner nog (som jag) att man skulle köpt Series 1 från början.
Det var det jag menade med "att tänka rejält före köp".
Men det är ju sjukt praktiskt!Får leta lite, klarar ej av kronan kl 2