Utvisaren
Diamant
Mmm... spam...Och nu vet hela världen din epostadress! Get ready for spam!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmm... spam...Och nu vet hela världen din epostadress! Get ready for spam!![]()
Jag föreslår tema Rolling Stones, där du med en ung Mick Jagger-röst anno 1967 skrik-sjunger: "Goooodbye Raketa Tuesday, Who could hang a name on you? When you change with every new day. Still, I'm gonna miss you ..."
Kan knappast bli värre än vad det redan räOch nu vet hela världen din epostadress! Get ready for spam!![]()
Kan knappast bli värre än vad det redan rä
Precis! Får du mejl om "Penis Enlargement" vet du att det är schysta grejor. Jag går i god för dom!!!Och nu vet hela världen din epostadress! Get ready for spam!![]()
Inget grattis till nya klockan bara massa hotÄr du säker på det? Jag kan använda adressen på lite mindre nogräknade sidor så får du se?![]()
Det är väl ingen som bryr sig om klockor generelltHörrni, vågar man visa sig ute med en ruskie nuförtiden, eller är det ingen som bryr sig? Tänkte på kriget etc. Verkar som tex Tradera tagit bort kategorin ryska klockor, kanske i protest?
Det är ju iofs en sanningDet är väl ingen som bryr sig om klockor generellt
Jag har haft ryskt på mig nästan dagligen sedan krigets start. A ingen glor på vad du har för klocka förutom klocknördar. B klocknördar bryr sig mer om urverket än vem som gjort skalet. Kort sagt inga som helst problem. Men man kan ju alltid reta någon genom att påpeka faktumet.Hörrni, vågar man visa sig ute med en ruskie nuförtiden, eller är det ingen som bryr sig? Tänkte på kriget etc. Verkar som tex Tradera tagit bort kategorin ryska klockor, kanske i protest?
Har kört en del från just Raketafabriken i Dniepropetrovsk. Dagar det känts tveksamtDet är ju iofs en sanning![]()
Underbar! En sådan står på min inköpslista. Brukar komma på meshok för småpengar. Sjukt prisvärd sak.Denna kan ju folk reagera på iofs... men ja, det är ju fortfarande klockor som är gjorda långt innan detta, inte så att man stöder kriget på något sätt bara för att man har en fin klocka på sig
![]()
Inget grattis till nya klockan bara massa hot![]()
Jo, den där signalerar väl mest kommunistDenna kan ju folk reagera på iofs... men ja, det är ju fortfarande klockor som är gjorda långt innan detta, inte så att man stöder kriget på något sätt bara för att man har en fin klocka på sig
![]()
325 spänn på tradera för migUnderbar! En sådan står på min inköpslista. Brukar komma på meshok för småpengar. Sjukt prisvärd sak.
325 spänn på tradera för mig
Kan rekommendera denna i 18mm, köpte den till min flickväns, och har en 19mm på väg nu till min då 18mm är slut just nu, hoppas jag kan få det att passa. Men sjukt snyggt med detta nato till
Ribbed Watch Straps & Bands
We have by far the largest collection of ribbed nylon watchbands. Over 100.000 happy customers since 2012. Unbeatable prices and fast worldwide shippingwww.cheapestnatostraps.com
Blir säkert en fin sak! Ser fram emot presentationen! Låter ju som en påkostad sak!Inget grattis till nya klockan bara massa hot![]()
Grattis och vad blev det?Inget grattis till nya klockan bara massa hot![]()
Bra pris i SE325 spänn på tradera för mig
Kan rekommendera denna i 18mm, köpte den till min flickväns, och har en 19mm på väg nu till min då 18mm är slut just nu, hoppas jag kan få det att passa. Men sjukt snyggt med detta nato till
Ribbed Watch Straps & Bands
We have by far the largest collection of ribbed nylon watchbands. Over 100.000 happy customers since 2012. Unbeatable prices and fast worldwide shippingwww.cheapestnatostraps.com
Jag har semester nästa vecka igen...Tja, sitter i samma båt själv... Se dock till att hålla max 7 knop på vägen till jobbet!
Nåja, om ca ett år är det sommarsemester igen, det är inte så långt kvar!![]()
Vassego!Undrar i min tysthet vad du köpt för dyrgrip...
Jo, den där signalerar väl mest kommunist![]()
Blir säkert en fin sak! Ser fram emot presentationen! Låter ju som en påkostad sak!
Nu blir ni säkert besvikna, men det är ju svårare att få tag på en sån här nu än en extra njure.Grattis och vad blev det?![]()
Nu blir ni säkert besvikna, men det är ju svårare att få tag på en sån här nu än en extra njure.
![]()
Där denna kommer frånNja, inte utanför eu![]()
De är trevliga! Oftast hittar jag dem dock med fel visare och är inte upplagd för att jaga sådana detaljer...Hade nog redan haft en eller flera av de här om inte ryssland börjat kriga, förutom den coola med stjärnan ovan...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()