• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Utvisaren

Patek
Och nu vet hela världen din epostadress! Get ready for spam! 😉
Mmm... spam...

1659431755543.png
 

Utvisaren

Patek
Hörrni, vågar man visa sig ute med en ruskie nuförtiden, eller är det ingen som bryr sig? Tänkte på kriget etc. Verkar som tex Tradera tagit bort kategorin ryska klockor, kanske i protest?
Jag har haft ryskt på mig nästan dagligen sedan krigets start. A ingen glor på vad du har för klocka förutom klocknördar. B klocknördar bryr sig mer om urverket än vem som gjort skalet. Kort sagt inga som helst problem. Men man kan ju alltid reta någon genom att påpeka faktumet. ;)
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Inget grattis till nya klockan bara massa hot 🙈

Vassego! 😇 Undrar i min tysthet vad du köpt för dyrgrip...

Denna kan ju folk reagera på iofs... men ja, det är ju fortfarande klockor som är gjorda långt innan detta, inte så att man stöder kriget på något sätt bara för att man har en fin klocka på sig

1659433506111.png
Jo, den där signalerar väl mest kommunist 😉
 

nbla

Cartier
Underbar! En sådan står på min inköpslista. Brukar komma på meshok för småpengar. Sjukt prisvärd sak.
325 spänn på tradera för mig :)
Kan rekommendera denna i 18mm, köpte den till min flickväns, och har en 19mm på väg nu till min då 18mm är slut just nu, hoppas jag kan få det att passa. Men sjukt snyggt med detta nato till

 

Rikala

Patek
2-Faktor
325 spänn på tradera för mig :)
Kan rekommendera denna i 18mm, köpte den till min flickväns, och har en 19mm på väg nu till min då 18mm är slut just nu, hoppas jag kan få det att passa. Men sjukt snyggt med detta nato till


Dyrt! 😃
 
  • Like
Reactions: Beo

Utvisaren

Patek
325 spänn på tradera för mig :)
Kan rekommendera denna i 18mm, köpte den till min flickväns, och har en 19mm på väg nu till min då 18mm är slut just nu, hoppas jag kan få det att passa. Men sjukt snyggt med detta nato till

Bra pris i SE :)
 

Rooster91

Panerai
Topp