• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

branting

Cartier
Mina icke-ryssar med kronan kl 4 - är mina favoriter!!!
Perfekt att inte sticka sönder handleden med en spetsig kapsylkrona!
Förstår inte vad du menar? 🤔
7202BF27-2D7D-41F9-B3F2-472528C2C6EC.jpeg

Btw, en riktig klocka har man en btw bit upp på överarmen. Typ i höjd med armbågen 😂
 

Utvisaren

Patek
Idag har jag skickat två brev där jag bjuder på innehållet, men så är jag ju en go gubbe med 😇
En sak har jag tydligen bjudit på. Vid födseln hade jag tydligen en sätesbjudning. Var jag hade den stolen hela tiden undrar jag än. Låter som ett enda stort hittepå. Tror nog snarare att morsan söp rätt friskt i bilen in till BB? 🤔
 

Utvisaren

Patek
Man kan ju undra över namnen på tavlan. Det finns ju en lite mer känd tavla med Paris- Dacar. Denna är vad jag förstår för Silk road race som går från Moskva till Bejing. De både är ju tämligen lika förutom bilden till höger på tavlan. Paris - Dakar har nån beduinluva medan Paris (numera troligen från Moskva?) Bejing har en soluppgång. Och på samma tema, det är också därför du skall begravas med huvudet i väster.


1659380341341.png
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Man kan ju undra över namnen på tavlan. Det finns ju en lite mer känd tavla med Paris- Dacar. Denna är vad jag förstår för Silk road race som går från Moskva till Bejing. De både är ju tämligen lika förutom bilden till höger på tavlan. Paris - Dakar har nån beduinluva medan Paris (numera troligen från Moskva?) Bejing har en soluppgång. Och på samma tema, det är också därför du skall begravas med huvudet i väster.


1659380341341.png

Ah, läste aldrig texten på tavlan! Kul, trodde det var Dakar!
 

Utvisaren

Patek

Utvisaren

Patek
Ligger en dakar på bukten men tusingen vill de ha.


Denna är ju överkomligare om man vill ha en ponny i julklapp.

 

MAz_666

Rolex

Beo

Patek
2-Faktor
Topp