Utvisaren
Diamant
Tror inte jag bjöd på något igår...Hmm. Jag budade inte mot någon här igår? Råkade köpa ytterligare en Vostok... Kommer kanske senare i veckan.
Låter inte likt en smålänning att bjuda.
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte jag bjöd på något igår...Hmm. Jag budade inte mot någon här igår? Råkade köpa ytterligare en Vostok... Kommer kanske senare i veckan.
Tror inte jag bjöd på något igår...
![]()
Tror inte jag bjöd på något igår...
![]()
Hurså?Men det är ju sjukt praktiskt!
Mina icke-ryssar med kronan kl 4 - är mina favoriter!!!Men det är ju sjukt praktiskt!
Men om man inte har en snusgrop på handen är man ens en riktig klockare då?Mina icke-ryssar med kronan kl 4 - är mina favoriter!!!
Perfekt att inte sticka sönder handleden med en spetsig kapsylkrona!
Hoppas (tror) dock inte att ngn har en snusgrop kl 3 - dvs. mitt i handen?Men om man inte har en snusgrop på handen är man ens en riktig klockare då?
Kolagrop?Men om man inte har en snusgrop på handen är man ens en riktig klockare då?
Nej jag får hålla igen nu.Förlåt, var nog svår o hitta, var listad som "BocTok"![]()
Som ovan. Man får inte kronan intryckt i handen. Seiko har också den lösningen på flera dykare. Viktigast att kunna jobba itan störande moment och enklare att komma åt att vrida upp även med handskar.
Förstår inte vad du menar?Mina icke-ryssar med kronan kl 4 - är mina favoriter!!!
Perfekt att inte sticka sönder handleden med en spetsig kapsylkrona!
En sak har jag tydligen bjudit på. Vid födseln hade jag tydligen en sätesbjudning. Var jag hade den stolen hela tiden undrar jag än. Låter som ett enda stort hittepå. Tror nog snarare att morsan söp rätt friskt i bilen in till BB?Idag har jag skickat två brev där jag bjuder på innehållet, men så är jag ju en go gubbe med![]()
Just! I "klockvecket"Förstår inte vad du menar?
![]()
Btw, en riktig klocka har man en btw bit upp på överarmen. Typ i höjd med armbågen![]()
Den här vill ju jag ha
![]()
Självklart!! Även stenen..Ingår bilen?
Självklart!! Även stenen..
Man kan ju undra över namnen på tavlan. Det finns ju en lite mer känd tavla med Paris- Dacar. Denna är vad jag förstår för Silk road race som går från Moskva till Bejing. De både är ju tämligen lika förutom bilden till höger på tavlan. Paris - Dakar har nån beduinluva medan Paris (numera troligen från Moskva?) Bejing har en soluppgång. Och på samma tema, det är också därför du skall begravas med huvudet i väster.
![]()
Ligger en dakar på bukten men tusingen vill de ha.Ah, läste aldrig texten på tavlan! Kul, trodde det var Dakar!
Ligger en dakar på bukten men tusingen vill de ha.
![]()
SUPER RARE wrist watch Vostok Komandirskie Paris TRIPOLI LE CAP Dakar 1992 KAMAZ | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for SUPER RARE wrist watch Vostok Komandirskie Paris TRIPOLI LE CAP Dakar 1992 KAMAZ at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Vad är en tusenlapp inuti lågkonjunkturekonomin om hundra år?Ligger en dakar på bukten men tusingen vill de ha.
![]()
SUPER RARE wrist watch Vostok Komandirskie Paris TRIPOLI LE CAP Dakar 1992 KAMAZ | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for SUPER RARE wrist watch Vostok Komandirskie Paris TRIPOLI LE CAP Dakar 1992 KAMAZ at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Dakar 1991!Ligger en dakar på bukten men tusingen vill de ha.
![]()
Hm. I Vitryssland!!!Vad är en tusenlapp inuti lågkonjunkturekonomin om hundra år?
KÖÖÖP!
Jo de var ju en 92:a på e-baysaren.Dakar 1991!sonens födelse år!
![]()
O mitt med!Dakar 1991!sonens födelse år!
![]()