Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha, den var bra!Kom ett litet Zvezda verk idag.
Vill nog till att man har bund så man vet om man har en klocka på sig.
Ha ha, den var bra!
Och synnerligen ogubbigt. Här får kompenseras.En till emojo, var lite få!!!
Och synnerligen ogubbigt. Här får kompenseras.
Svampen mellan tårna irriterar ordentligt idag. Känns mycket trist.
Edit: läste om någon som börjat dokumentera vad folk som inte har det naturligt för sig vad man kanske delar mer och mindre av... (ingen nämnd och ingen glömd). Och det var typ texter som ovan. Fast värre... (och inte påhittade)
Den här var fan ball!
Man kan ju alltid köpa den för syns skull... hö-hö...Köp! Inte slagit till på en sådan själv, men kommer sannolikt äga en innan jag blir gammal på riktigt!
Ja den med stjärnan i mitten. kollad på ett par sådana när meshok var tillgängligt... men blev aldrig köpt och aldrig ute i så bra skicka. Flera riktigt fina där.Spanade lite på klockor tidigare. Många trevliga "nos"-klockor, mindre trevligt pris men får väl hitta likadana någon gång som är mögliga..
Varning för många bilder...
Men du j-el vilka salta priser....Ja den med stjärnan i mitten. kollad på ett par sådana när meshok var tillgängligt... men blev aldrig köpt och aldrig ute i så bra skicka. Flera riktigt fina där.
Ja den med stjärnan i mitten. kollad på ett par sådana när meshok var tillgängligt... men blev aldrig köpt och aldrig ute i så bra skicka. Flera riktigt fina där.
Fidel klockan de har skojar man inte bort den heller. Saatana vad man hade kunnat reta folk med den.Spanade lite på klockor tidigare. Många trevliga "nos"-klockor, mindre trevligt pris men får väl hitta likadana någon gång som är mögliga..
Jo en del ar väl suttit i NOSen på en Kamaz. ToR Moskava - Beijing.Jo, det är ju snart jul så en stjärna skulle passa bra!
Fanns massor av klockor, alla "nos", även om någon hade lite väl många repor som antagligen uppkommit genom användning.
Tror dock dom säljer ifrån Ryssland. Priserna var rätt tilltagna.
Ok. Du vinner. Detta kan jag inte konkurrera med.Äsch då.. russofilerna var många ikväll.
Спокойной ночи из Хельсинки!
Notera att den röda tavlan är ommålad då den gamla urtavlas original index lyser igenomSpanade lite på klockor tidigare. Många trevliga "nos"-klockor, mindre trevligt pris men får väl hitta likadana någon gång som är mögliga..
Helt NOS alltså …Notera att den röda tavlan är ommålad då den gamla urtavlas original index lyser igenom
Och Desert baklocken är alltså anledningen till att folk köper kassar med baklock och hoppas det skall ligga ett desert storm med?Då var det fredag och i mitt fall sista arbetsdagen innan en veckas (avslutande) semester.
Jag avslutar veckan med att bryta trenden och därmed inte bära en kronograf. I stället premiär för ganska nyanlända Desert Shield Series 2.
Andra serien tillverkades i 100 000 exemplar och därmed betydligt vanligare jmf med den första (tillverkades i 10 000 ex). Dock är min upplevelse att man trots detta väldigt sällan ser klockor från den andra serien. Jag lyckades hitta ett fint exemplar i riktigt bra skick. Vridringen skiljer jmf med första serien på så sätt att de (15) små röda prickarna mellan de större inte finns. Lumeplutten är obligatorisk.
Bakstycket är aningen annorlunda jmf med första serien: Sexsiffrigt serienummer som sitter instansat under lökkupolerna istf till vänster om dessa. Texten "Series 1" har tagits bort och har inte ersatts med någonting annat. På mitt exemplar står det "VREMIR" istf "VOSTOK". Båda varianterna förekommer och är korrekta båda två.