Morning!
Tavlan har landat.
Visst är den fin, men inte ny
Fick mednulademellanslagav2pingverkbraattha
Obsproduktplacering
Den där lär alltid reta någon!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Morning!
Tavlan har landat.
Visst är den fin, men inte ny
Fick mednulademellanslagav2pingverkbraattha
Obsproduktplacering
Och det är delvis en av mina ledstjärnor i livet.Den där lär alltid reta någon!!!
Och det är delvis en av mina ledstjärnor i livet.
Folk går runt i halvkoma halva livet mellan bilen, jobbet och sängen. Det behövs intryck för att folk skall leva lite.
Sedan om det är irritation, äckel eller glädje... vad som helst som får folk att känna något och komma ur vardagskoman, om än för blott en minut.
Verkligen!Tur att vi i rysstråden inte lever så!
Mmmmmm!flamingo!Verkligen!
Man kan även strö komplimanger om kring sig. Folk blir nästan chockade och undrar vad man är ute efter.
En lite bättre värld. Det är allt.
Drar in en gammal bild för att pigga upp!
På tal om att sprida irritation och äckel så måste ju denna klocka vara den ultimataOch det är delvis en av mina ledstjärnor i livet.
Folk går runt i halvkoma halva livet mellan bilen, jobbet och sängen. Det behövs intryck för att folk skall leva lite.
Sedan om det är irritation, äckel eller glädje... vad som helst som får folk att känna något och komma ur vardagskoman, om än för blott en minut.
Ja den kan nog skaka om. Borde ju posta den i någon rysk klockgrupp. Helst på VK. "Fin minnesklocka från när Tyskland och Ryssland var bästa vänner"... 300 euro.På tal om att sprida irritation och äckel så måste ju denna klocka vara den ultimata
Zegarek stalin - Allegro Lokalnie
Zobacz zegarek stalin na Allegro Lokalnie - Wiele ofert, ogÅoszeÅ i licytacji w jednym miejscu. RadoÅÄ zakupów i 100% bezpieczeÅstwa dla każdej transakcji. Sprawdź Teraz!allegrolokalnie.pl
Finns som Raket med har jag sett..Ja den kan nog skaka om. Borde ju posta den i någon rysk klockgrupp. Helst på VK. "Fin minnesklocka från när Tyskland och Ryssland var bästa vänner"... 300 euro.
My oh my... på tal om att röra om i grytan.
Kreativt
Vintage Mens Military Watch of War in Ukraine russian warship, go f**k yourself! | eBay
Also is signed WANDOLEC Art Studio above this. STAND WITH UKRAINE! Was found on the battlefield as Ukrainians fight for their God-given Freedom. The new dial total handmade from WANDOLEC ART STUDIO and was made of the small piece of the russian - Ukrainian war.www.ebay.com
Kreativt? Du tänker på prislappen då?Kreativt
Vintage Mens Military Watch of War in Ukraine russian warship, go f**k yourself! | eBay
Also is signed WANDOLEC Art Studio above this. STAND WITH UKRAINE! Was found on the battlefield as Ukrainians fight for their God-given Freedom. The new dial total handmade from WANDOLEC ART STUDIO and was made of the small piece of the russian - Ukrainian war.www.ebay.com
Ja den med!Kreativt? Du tänker på prislappen då?
Den här va ju lite spännande..
JAEGER LeCOULTRE 8 DAYS WWII SWISS CLOCK CHRONOGRAPH SOVIET AIR FORCE | eBay
Clock Chronograph JAEGER LeCOULTRE from Soviet Union Air Force. Manual winding. In connection with the WAR in Ukraine.www.ebay.com
En till?? Har inte plats i bilen för fler
En till?? Har inte plats i bilen för fler
Det har du ju helt rätt i... Bör ju gå att göra en konsol på huven och sätta fler på utsidan annars, lika som på en race bilNu skall man ju se möjlighetet istället för hinder och problem, köp en bil till?
Kreativt? Du tänker på prislappen då?Kreativt
Finns en hel del flygklockor att beställa i Ryssland men det är lite lurigt just nu...Den här va ju lite spännande..
JAEGER LeCOULTRE 8 DAYS WWII SWISS CLOCK CHRONOGRAPH SOVIET AIR FORCE | eBay
Clock Chronograph JAEGER LeCOULTRE from Soviet Union Air Force. Manual winding. In connection with the WAR in Ukraine.www.ebay.com
Jo jag har nog redan någon liggande som jag råkat köpa med hjälpa av alkohol och tristess för längesedanKreativt? Du tänker på prislappen då?
Finns en hel del flygklockor att beställa i Ryssland men det är lite lurigt just nu...
Jo men de är ju snygga och inte så dyra i Ryssland. Har några kvar i meshoklistan... Så dem säljas för 10 dubbla ryska priset på fancy panzy auktion i Tyskland så jag har en planJo jag har nog redan någon liggande som jag råkat köpa med hjälpa av alkohol och tristess för längesedan
Jo men de är ju snygga och inte så dyra i Ryssland. Har några kvar i meshoklistan... Så dem säljas för 10 dubbla ryska priset på fancy panzy auktion i Tyskland så jag har en plan
2.5 Övertala alla länder som lagt restriktioner att ta bort dessa!Japp, bra plan?
1 Ring Putin
2 Övertala honom att sluta kriget
3 Beställ på Meshok
4 Sälj dyrt i Tyskland
2.5 Övertala alla länder som lagt restriktioner att ta bort dessa!