• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ryska klockor på KS?

Morning!

Tavlan har landat.

Visst är den fin, men inte ny 😁

20220816_070219.jpg

Fick mednulademellanslagav2pingverkbraattha
20220816_071020.jpg

Obsproduktplacering

Den där lär alltid reta någon!!! 😃😃😃

Den där lär alltid reta någon!!! 😃😃😃
Och det är delvis en av mina ledstjärnor i livet.

Folk går runt i halvkoma halva livet mellan bilen, jobbet och sängen. Det behövs intryck för att folk skall leva lite.

Sedan om det är irritation, äckel eller glädje... vad som helst som får folk att känna något och komma ur vardagskoman, om än för blott en minut.

Folk går runt i halvkoma halva livet mellan bilen, jobbet och sängen. Det behövs intryck för att folk skall leva lite.

Sedan om det är irritation, äckel eller glädje... vad som helst som får folk att känna något och komma ur vardagskoman, om än för blott en minut.

Tur att vi i rysstråden inte lever så! 😃🙂🙃😅

På tal om att sprida irritation och äckel så måste ju denna klocka vara den ultimata :eek:

På tal om att sprida irritation och äckel så måste ju denna klocka vara den ultimata :eek:

Ja den kan nog skaka om. Borde ju posta den i någon rysk klockgrupp. Helst på VK. "Fin minnesklocka från när Tyskland och Ryssland var bästa vänner"... 300 euro.

My oh my... på tal om att röra om i grytan.

Kreativt :)

1660643314352.png

Kreativt? Du tänker på prislappen då?🤔
Den här va ju lite spännande..

Finns en hel del flygklockor att beställa i Ryssland men det är lite lurigt just nu...

Tillbaka
Topp